HAFTA SONU





Bugün koşturmacayla başladı. Sabah sabah işelrini iyi yapmayan insanlara kızdım.Tabi öcesinde "ben okula gitmeyeceğim" seromonisinin ardından. Gerçi Bilgeye bugünün cuma olduğunu ve iki gün tatil olacağını anlatmaya çalıştım ama boş bir çabaydı.Ona uçurtöa alacağıma söz verdim ve aldım.Aslında el yapımı bulsam çok iyiydi ama bulamadım, bir ara aklımdan mahalledeki çocuklara para verip yaptırmak geçti ama kimseyi tanımadığımız için riske atmak istemedim.Artık hazırla idare edeceğiz.Tabi " Ankarada nerede güzel uçrtma uçururuz" sorusuna yanıt bulmam gerekiyor. Gerçi her yer dağ, bayır yokuş ve tam bir park cenneti burası.Altı ay oldu Ankaraya taşınalı yavaş yavaş öğreniyorum. Koca benden daha hızlı tabi işi gerğide hemen hemen her yeri öğrendi. Ben biraz daha yavaş (kaplumbağ hızıyla ) öğreniyorum gerçi otobüs durağında " şurdan geçermi" sorularına cevap verbiliyorum ama geçen hafta çabuk gideyim diye yakınlardan geçen otobüse binip bilmediğim bir yerde inip, taksiyle ofise gelme maceramdan sonra, bu tür sorulara "şoföre sormaları" yönünde cevap veriyorum. Hafta başında yıllar evvel bir arkadaşımın defterimin köşesine almamı şiddetle tavsiye ettiği ve benim geçen yıl alıp ancak şimdi okuma fırsatı bulduğum Sulhi DÖLEK' in "Teslim Ol Küçük" adlı kitabına başlamıştım. Bugün bitirdim güzel bir kitap. Başlarda biraz kopuk gelmişti bana ama tamamı bitince beğendim.Atlas Dergisinin Eylül sayısını okuyorum. Çok keyifli, gidilip görülecekler listesine (gidemesemde bir umutla bir gün gideriz diye) Tarsusu ekledim. Irmağın doğduğu yere "Irmağın gözü " dendiğini öğrendim birde çay bardağında ikram edilen kahveye "tarsusi" denildiğini. Biraz malzeme aldım bu gün. Hafta sonum iyi geçer umarım. İki gün ofise uğramayı düşünmüyorum. Cumartesi temizlik faslından sonra akşam yapamadığım(kabartma tozu stoğumun bitmesinden dolayı) havuçlu keki yapmayı planlıyorum. İki de dvd filmim var onları da aradan çıkatırım diye düşünüyorum.Pazar ailecek uçurtma uçurmaya gideriz.


Herkeze iyi haftalar.

Yorumlar