PAZARTESİ SENDROMU


Dün ofiste otururken saat 11 civarıydı; kreşten bir telefon geldi."Bilge kusuyor" diye.Hemen kocayı aradım, koca gelene kadar bin tane olasılık geçirdim aklımdan; akşam iyiydi, sabahta.Değişik birşey de yemedi.Güneş geçse ateşi falan olurdu, ishal de değildi derken kocayla gittik kreşe. Bizi görünce başladı ağlamaya. Öğretmenin üstü başı bitik halde bizimkinde damla yok (nasıl başardı hala bilemiyorum). Aldık doğru doktora gittik. Bu sahne görülesi birşeydi. Doktor amca bizimkine "neren ağrıyor" diye soruyor, bizimki direk fi tarihinden kalma bacağındaki minnacık bir yara izini gösteriyor bu böyle tüm muhtelif yerleri göstererek devam etti. Doktor amca görünürde birşey olmadığını ama takipte olmamızı, birşey başlangıcı olabileceğinden bahsetti.Sonrada" çocuklarda olur, bu gün pazartesi ya "dedi. Kreşe giden çocukların bazen böyle yaptığını söyledi. Eve geldik keyfi yerindeydi. Bir kutu sütü içip aynı anda yatağa çıkarttığında bile keyfi yerindeydi.Tüm gün full enerji bir oyana bir buyana zıpladı.(Ben üç kez uyukladım, o gözünü bile kırpmadı). "Yemek yapalım" dedi. Birlikte yemek yapıp onun odasında "Neşeli Dalgalar"filmi eşliğinde (enaz elli kere izlemişizdir) yedik.Süt hariç herşeyi yedirdim.Hatta akşam sekiz civarı markete gidip elma alıdık, onu bile yedik yani. Sonra saat ona geliyordu yatağına yatırdım ona Atlas Dergisinden bir sayfa okurken uykuya daldı. Bende hafta sonu seyremediğim filimleden birini izledim." State of play" Russell Crowe, Ben Affleck ve daha birsürü isim oynuyordu. Sıradan bir konusu vardı ama sıkıcı değildi.Bu arada okuduğum kitabı da bitirdim.Jean-Christophe Grange' in son kitabı "Koloni". Yazarın her zamanki güzel kurgusu ve anlatımıyla oldukça sürükleyiciydi. Bu gün akşam Vetat Türkali' nin "Yalancı Tanıklar Kahvesi" adlı kitabına başlamayı düşünüyorum. Bu arada dün çok güzel bir site keşfettim.www.ataturktoday.com. adresinden ulaşabilirsiniz."Atatürk günlükleri"çok güzel ve özenli bir site. Fotoğraflara bayıldım. Galiba bu gün yağmur yağacak. Ankara gene kahverengi. Yeni müzikler dinleme isteğime, evdeki küçük radyomu ofise getirerek çözüm buldum. Bu arada dün Dolares O'rıordan-A puro Dolar' ı dinledim. Bayıldım nasıl güzel bir ses tavsiye ederim.
Acilen cd' si alınacaklar listesine eklenmiş durumda.Şimdilik benden bu kadar.

Yorumlar