PAZARTESİ VE YİNE PAZARTESİ

Aslında kendi işimizi yapmaya başladığımızdan beri pazartesilerin kötü, cumartesilerin iyi gün olma anlamı kalktı.Galiba patron faktörü ve belki çalışanlar, günleri böyle adlandırmamıza neden oluyordu. Sabah gözlerini açar açmaz Bilge' nin ilk sorusu "bu gün okul açık mı?" oldu. Bu arada ben yanında uyandım, ne zaman geldiğimi hiç hatırlamıyorum. Hafta sonu tembellikte tavan yaptık. Cumartesi akşam teyzemi görmeye gitmek ve pazar sabahı gazete almaya çıkmak dışında burnumuzu bile dışarı çıkartmadık."Hızlı ve Öfkeli 4" seyrettik.Bilge arabalara bayıldı.Sonra başka filim seyrettirmedi.Biz de ha şimdi uyur, ha birazdan derken bir türlü uyutmayı başaramadık. Ben pes edip duşa girdim, bir süre sonra duşa kabinin yanında Bilge bitiverdi."Ben de banyo yapacağım" diye "tamam" diyince anında soyundu. Sıcak su onu çok rahatlattı. Saçlarını kuruturken uyuya kaldı. Ben de kitap okurken uyaya kaldım.Bilge' ye başladığım kazağın bir kolu kaldı diğer taraflarını bitirdim.Onu da bu hafta bitiririm heralde. Koca bu gün çok koşturacak bir sürü işi var. Ben de bu hafta yapacaklarımla ilgili şöyle bir düşünüyorum.Okuduğum kitabı bitirmeliyim. Mutfak masası için örtü yapıyorum o da biter heralde.Cumadan fırınladığım polimer kil kolye uçlarımı cilalamalıyım.(çok güzel oldular).Antalya da kardeşimden arakladığım harici hard disk sayesinde bir sürü izlenecek filmim oldu.Onlara da el atarım . Bu hafta böyle geçer zannedersem.Bu gün kadınların da iki hamle de arabayı çok güzel park edebileceklerini fark ettim. Herkese güzel bir hafta diliyorum.Vaktiniz olursa www.pigmelerledans.com bir tıklayın derim. İnsanın neler yapabildiğini, ufkunun sınırsızlığına dair keyifle okuyabileceğiniz bir site diye düşünüyorum. Ben de yeni takip etmeye başladım. Hoşçakalın...

Yorumlar