HAFTA SONU BİLGESİ

Cuma gününden başladı "atlara gidelim" diye. Hatta cumartesi abartıp akşam yemek sofrasında ağladı, nazlandı ve pazar günü Altınpark' ta muradına erdi. Hava Ankara' dan hiç beklemediğim kadar güzeldi. Çok hasta olmama rağmen Bilge "mutlu olsun" diye kendimi hiç düşünmeden feda ettim (tamam abarttım) Güneş bizi iyice bayıltınca ordan ayrıldık. Bilge' ye pantolon ve kemer aldık, ordan doğru eve geldik. Yemek faslının ardından Bilgeye banyo yaptırırken uyuya kaldı. Daha önce de bir kaç kez başıma geldiği için hiç şaşırmadım. Güç bela giydirdim. Saçlarını sardım sarmaladım. Uyudu uyudu saatlerce uyudu. Tam ben uyumaya hazırlanırken uyandı. Koca çok asilce davranıp "birimizin kendini helak etmesi gerek, o da sensin" diyerek vurdu kafayı, horlaya horlaya uyudu. Uzun bir geceydi, ayrıntılara girmeyeceğim. Bu arada gündüz bir sürü vampir filmi seyrettik "Underworld" serisini (üç film). Hiç bir yorum yapmıyorum tercih tamamen kocaya aitti. O da memnun gözüküyordu. Hafta sonu bu griple uğraşmakatan çok okuyamadım.Bu hafta telafi ederim diye düşünüyorum. Ayrıca bu haftaya dair hiç bir plan yapmıyorum. Tek planım "iyileşmek". Bu gün hiçbir şey yapmak istemediğimi farke ettim. Olur bazen böyle değilmi. Bu arada bu orkide gitti gider. Acaba Ankara' da nerden ucuz orkide alabilirim ki?...

Yorumlar