BİRAZ ONDAN BİRAZ BUNDAN

Bu hafta çok bir şey yapamadan geçti. İnsanın morali bozuk olunca, üretkenliği de baltalanıyor. Aslında kum boncuktan bir sürü çiçek yaptım ama bir tek yukarıdakini birleştirdim. Kızıma atkı ve bere de ördüm, ama gene fotoğrafını çekmeyi unuttum. Yukarıda görülen saç bandı gibi olan şey dün akşam yapıldı. Gülü ve ponponuyla çok şirin oldu. Atkı da yapacağım. Şimdilik evdekilerden taktık. Saçlarımızı yukarıdan toplayınca kulaklarımız üşümesin diye böyle bir şeye
çok ama çoook ihtiyacımız vardı:) Dünkü yoğunluk bugün de devam ediyor. Koca Şereflikoçhisar yolunda. Telefonlarımızı değiştirdik. Herkes cepten aradığı için program yapamamaktan şikayetçiydi. Ben de böyle bir çözüm buldum. Ama şu yazıya başladığımdan beri en az 10 telefona cevap verdim. Adamın bunaldığı kadar varmış. Nerde kalmıştım, üretkenlikten bahsediyordum. Sabah yatak odasında çoraplarımı giyerken "etejer albümümüz" de ki fotoğraflara takıldı gözüm. Zaman ne çabuk geçiyor. Bilgenin bebeklikten kız çocukluğuna geçişini, yakınlarımızın ve bizim yanımızda dururken, suratlarımıza nasıl bir neşe ifadesi taktığını fark ettim. " İyiki yapmışım " diye aklımdan geçirdim. Sonra dişlerimi fırçalarken aklıma komik bir şey geldi. "Teşhircilik" diyince benim aklıma sağını solunu açıp rahatsız bir şekilde gezen, sonrada çekiştirip duran insanlarla, vücudunu belli bir amaç için kullanan insanlar gelir. Asla tutucu bir insan değilim. Kocam da asla kılığıma kıyafetime karışmaz. Bazen bir kadına mini bir eteğin çok yakıştığını görüp, ne güzel taşıdığını da vurguluyorum. Ama bu daha önce bahsettiğim iki duruma da girmeyen, keyif için giyinen ve bunu baktığınız da anladığınız insanlar için geçerli. Bana ne milletin üstünden başından değil mi? Bence de banane, benim asıl aklıma gelen bu beden teşhirciliği yerine, beyin teşhiri yapsa insanlar düşüncesiydi. Fikirleri olsa gösterecek (abartarak şöyle) Bunu ne kadar daha açar, ne kadar daha çok insana gösterebilirim diye uğraşsalar. Dolaşsalar mesela kitapçı, kitapçı. Okusalar, izleseler, dinleseler, sonra da teşhir etseler.( fantazinin de böylesi) Bunlar geldi sabah sabah akıl diyarıma. Yok ben bu telefonlardan toplayamayacağım bu yazıyı. Bu da böyle olsun napalım :)

Yorumlar