VE DİLEKLERİM...

Sonunda bu akşam, yeni yıla hoşgeldin diyeceğiz. Hayatımıza dair şikayetlerim var mı? diye düşünüyorum, evet var ama önemli değil bunlar. Hepimizin sağlığı yerinde, hiçbirimiz amansız bir hastalığın pençesinde kıvranmıyoruz. Huzurlu bir hayatımız var. Arada imdat detiren maddi sıkıntılar olsa da, hiç önemli değil diye düşünüyorum. Bunun için de, hiç isyan etmedim. Gerçekten istediğim çoğu şeye sahibim, isteyebilecekleriminse sınırı olmayabilir... Listeler uzayabilir, olasılıklar var olabilir, dilin kemiği olmayışı gibi dilekleriminde kapatabileceğim bir kapısı yok. Herşeyden önce sağlık diliyorum, huzur ve mutluluk. Kızım ve tüm çocuklar için güzel ve güvenli bir gelecek, ülkem ve tüm dünya için barış diliyorum. Hayatımızı ve etrafımızı güzelleştirebilme gücü, kalplerimizde bir parça iyilik, ruhumuz içinse erdem diliyorum bol tarafından. Hayata karşı hep düzgün duralım, düzgün duran evlatlar yetiştirelim diyorum. Kendim için de ufacık şahsıma munhasır bir dileğim olacak. Sevdiğim insanlar galiba beni sert bir kaya zannediyorlar. Hayır öyle değilim, ben çok çabuk kırılan, çok çok üzülen ve hemencecik hüzünlenebilen bir insanım. Belki çok hoşgörülü gözüküyorum gözünüze, ama hoşgörüm kırgınlıklarımı kapatamıyor. Dileğim kendim için birazcık özen...Yüreğimde kırgınlıklar taşımak bana çok, ama çok ağır geliyor. Neyse herkese mutlu yıllar diliyorum, herkes kendine ve etrafındakilere iyi baksın lütfen...

Yorumlar