FİRKETE İŞİ KOLYELER


Dün bahsettiğim. yöntemini çözdüğüm iş bu. Orta fotoğraftaki henüz bitmedi ama ben gene de paylaşmak istedim. Metal pullar da koyacağım boncukların arasına. Yine teyzemde gördüm bu kolyelerden. Ama yöntemi netten buldum. Aslında daha evvel annemle atkı vari birşeyler yapmıştık, sonradan hatırladım. Fotoğraflar güzelliğini anlatmaya yetersiz kalıyor bence. Tasma şeklinde boynunuzda hayal edin, neden bahsettiğimi anlarsınız. Üstelik yapması zevkli olduğu için çabuk da bitiyor. Bilge gene hastalandı. Burnunda ki tıkanıklık geniz akıntısı şeklinde öksürüğe çevirdi. Dün akşamdan beri ilaç kullanıyoruz. Pek iştahı yok, onun dışında keyfi yerinde. Akşam koca yemekten sonra bir arıza için çıktı. Biz de Bilge' yle portakallı kek yaptık. Değişik olsun diye kağıt kalıplarda pişirdik. Abartıp üzerini pudra şekeriyle süsledik. Süsleme işine Bilge bayıldı. Mutfaktaki işimizi halledip, banyoda soluğu aldık. Misler gibi oldu kızım. Saçları artık kısa olduğu için çok çabuk (hakaretler duymadan) kuruttum. Hafta sonundan kalma oyuncak katoloğu elinde, oyalandı uzun süre. "Bu nasıl paaaalımı (pahalı mı) anne, paramız biter mi bunu alınca?"sorusun her sayfa ve her oyuncak için defalarca tekrarladı. Bense psikolog karşısında 100 soruluk testten geçen hasta misali, tutarlı ve aynı cevapları vermeye çalıştım:)( bu ayrı bir hikaye) Dün uzun süredir seyretmediğim duygusallıkta bir film seyrettim. "Kız kardeşimin hikayesi" ağlamaktan gözlerim pörtledi dersem yalan olmaz. Aslında çok da uzak olmayan hikayeler bunlar. Bizler sıcak yuvalarımızda, gündelik sorunlara uflayıp puflarken, birçok insan amansız bir hastalıkla, umutsuzca mücadele ediyor. Ölüm dahil korkunç diye nitelendirdiğimiz bu durumlar bizlerin kapısını çalana kadar, hiç başımıza gelmeyecek gibi dışarıdan izliyoruz. Elbette dileğim kimsenin başına gelmemesi ama malesef gerçek olmayacağını bildiğim bir dilek bu. Bu arada fitness seanslarına başladığımı söylemişmiydim. İlki pazartesi günüydü. Platesten mütevekkil, hamlık durumu yaşamadım. Sadece sağ bacağımda o günden beri hareket halindeyken, her an kramp girecekmiş hissi var. Kalsiyum eksikliğim mi var diye geçirdim aklımdan. Kendimi bu aralar süt ürünlerine versem iyi olacak:)) Hafta sonu hava sıcaklığının artacağını duydum radyodan az evvel. Umarım Bilge iyileşmiş olur ve biraz park bahçe yaparız..

Yorumlar