DÜNÜN ÖZETİ





Yukarıdaki fotoğraflarda da görüldüğü üzere, yarım iki kolyemi tamamladım. Akşam bir müşterimize gittik, Bilge' nin fotoğrafıda ordan. Fotoğraftaki hayvan topluluğu Bilge' nin çantasında yaşıyor ve bir bu kadar daha var, ufacık çantada. Bunların yanında çantanın içine kocamanda bir de taş koymuş. Ben bu arada ne kadar ilgili bir anneyim ki, tıka basa dolu çantayı kontrol etmemişim. Dün yemekten sonra, kocanın işini bitirmesini beklerken oyalansın diye çantayı açınca fark ettim. Allahtan ortalık kalabalık değildi de, kimse görmedi. Artık biz farketmeden laflarımızı kapıyor, bu lafları ortamda yerli yerinde kullanıyor, çantasını kendi dolduruyor... Kısacası büyüyor... Akşam ofiste tavşanlı bir bardağa özenip, üç bardak su içti. Israrla da tuvalete gitmedi. Yolda tutturdu "çişim geldi" diye. Tam da trafiğin ortasındayız, ama gideceğimiz yere çok az kaldı. Ben "tut biraz" dedikçe "nasıl tutayım, elimle mi?" ben "hayır, çişe söyle dursun biraz" Bilge "çiş! dur biraz orda ya" kahkahalar arasında, zıplayarak ve kaçırmadan sonunda tuvalete ulaştık. Akşam boyunca 3-4 defa daha gitti. Birde iki saniyede insanı çileden çıkartabilme yeteneği geliştirdi, daha doğrusu bu yetenek hep vardı ama bu kadar gün yüzüne çıkmıyordu. Kızacağımı bile bile, beni deli edecek bir şey mutlaka buluyor. Dönerken arabada ısrarla oturmayıp, hoplayıp zıplamasına, bağırınca ben, koca da çıldırıp bana bağırdı:( Bir süre sessizliğin ardından, dönüp kocayı taklit ederek Bilge, bana bağırdı. Ben ve koca surat asarken birden koptuk. Koca Bilge' ye yaptığının yanlış olduğunu anlatmaya çalıştı, bir taraftan kikirdereken (işe yaradığını hiç zannetmiyorum) Ben de eve gelince vurdum kafayı yattım. Tabi Bilge' yi erken uyutmak için hazırladığım tüm komplo çalışmalarım suya düştü. Ne yorucu bir akşamdı, yazmaktan yoruldum:)))

Yorumlar

  1. ne güzel bir yazıda bir çırpıda okuyuverdim.Fotoğraflar ise -ilk fotoğraf özellikle - çok güzeller...sevgilelerle...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili öğretmenim
    iltifatlarınıza teşekkür ederim, çok naziksiniz...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder