PAKETİMDEKİLER...

Yukarıda fotoğraflayabildiklerim "Mavi kuş Hareketi" için göndereceklerimden. Bir de örgü paketi hazırlamak istiyorum, kampanya mayıs ayına kadar sürecek nasıl olsa. Bu bitse de başkaları olur, yani ben bu "mavi kuş" un peşini bırakmayacağım. Umarım göndereceklerim işlerine yarar. Dün 1,5 film seyrettim:) 2.nin yarısını bugün seyredeceğim. İlki "Gamer" çok başarılı bulmadım, tuhaf bir aksiyondu. Gerard Butler' ın varlığı ve ilk kez sinema filminde izlediğim Michael C. Hall bile filmi kurtaramamış. Ardından yarısını izlediğim "The Wicker Man"
gayet başarılıydı. Nicolas Cage' in izleyip de beğenmediğim bir filmini hatırlamıyorum zaten. Bu arada "Muz Sesleri" devam ediyor ve hala yorumsuzum. Bilge baya iyileşti, özellikle öksürüğü azaldı. Beni çok korutmuştu, sık sık ve şiddetli olunca, insanı çaresiz bırakıyor. Ilık ballı su ve pekmez bu konuda imdadımıza yetişti, tabi birde içiremediğimiz ıhlamur var. Sabah Kreşe bırakırken ilacının üzerinde körler alfebesiyle ilacın adının yazdığını fark ettim. Dokununca gördüm zaten, bakınca öylesine kabartılarmış gibi görünüyordu. İlk kez bir ilacın kutusunda böyle bir şeye rastladım. Belki de hep vardı, ama ben fark etmedim. Ama ne düşünceli birşey. Bence tüm ilaçlarda, hatta kullandığımız herşeyde olmalı. Ambalajlar sonuçta insan hayatını kolaylaştırıyor, ama bu sadece gören insanalara yönelik olmamalı. Akşam kitap okurken uyuya kaldım, sonra uyanıp uyuyamadım. Sabah da ilk kez kalkamadım:)) Hala kafamı toplayabilmiş değilim. Ben uyku insanıyım, böyle olunca dengem bozuluyor. En iyi ilaç sıcacık bir sade kahve.
Ben kahvemi yapayım...

Yorumlar