POLİMER KİLDEN BİRŞEYLER...

Dün bunları yaptım, yaparken de çok keyif aldım. Özellikle anahtarlıkları yaparken, Bilge' nin oyun hamuru kalıplarından faydalandım:)) Aslında birazda buzdolabı süsü yaptım, ama onlar çoktan buzdolabına asıldıklarından, daha sonra fotoğraflayacağım.Boncukları denemek için yapmıştım, hoşuma gittiler devamı gelecek. Özellikle "kucuksheyler.blogspot.com " adresindeki çalışmalardan etkilendiğimi itiraf ediyorum. Blog sahibinin çok güzel çalışmaları var. Bilge' nin doğum günü yaklaşıyor. Kreşte bir parti yapacağız, ben de doğum günü kartları hazırlıklarına başlayım diyorum, ancak yetişir. Dün akşam daha önce hiç gitmediğimiz bir AVM 'ye gittik. İçinde kocaman bir akvaryum var, daha doğrusu iki akvaryum. Karşılıklı iki duvara yapmışlar. Birinde rengarenk küçük balıklar, diğerinde köpek balıkları, vatoslar falan var. İçi çok güzel bir resif görüntüsünde, mercanlar, süngerler. Bilge' de, bizde uzun uzun seyrettik. Çıkacağımız zaman Bilge hiç yapmadığı birşey yapıp "oyuncak istiyorum" diye tutturdu. İnatla yan taraftan alacağımızı söylememize rağmen, bizimle gelmek istemedi. Biz kapıya yönelip, yürümeye başlayınca yavaş yavaş arkamızdan geldi. Yan tarafta oyuncak reyonunda dolaştık ve her zamanki gibi süslü püslü bir at seçti. Çıkarken "niye bize güvenmedin, bak sana alacağımızı söylemiştik ve aldıkda. Boşu boşuna orda tatsızlık çıkarttın" dedim.Beni onaylayan gözlerle baktı gözlerime ama anladımı emin değilim. Bazen ondan çok şeyler beklediğimi düşünüyorum. Acele mi ediyorum büyümesi için? Aslında hiç de acele etmiyorum. Bilge 2 yaş krizi geçiriyordu bende buna bağlı sinir krizi. Koca bana dediki "bugünleri bir daha yaşayamayacaksın, tadını çıkartmaya çalış" aslında çok haklı, bir süre daha hayatının merkezinde bizler olacağız, sonra herşey değişecek...

Yorumlar