TEMBEL KOCA...


Bu fotoğrafları çok sevdim, ortadakini Bilge çekti bu arada. Bugün de paylaşmak istedim. Başlığa gelince sabah bir türlü uyandıramadık kocayı, ve taksiyle kreşe gittik. Araba kullanmadığıma çok kızdım. Üstelik de gayet yaşlı başlı taksici amca, gözümün içine baka baka beni dolaştırdı. Normalde kıyameti kopartırdım ama, sabah sabah o yaşta bir adamla tartışmayı hiç canım istemedi. Bir daha ki sefere direk adres vermeyip, yolu tarif etmeye karar verdim. Dün Bilge' yle" tatlı "günü yaptık. İki büyük boy elmayı rendeleyip yulaflı bisküviyle karıştırıp, toplar yaptık. Bu kısım feciydi Bilge "ellerim yapıştı " diyerek etrafı batırdı. Arkasından çikolatalı puding yapıp bu topları pudinge buladık. Artan pudingi Bilge akşam döke saça afiyetle yedi. Bir de öncesinde çırpma telini yaladı yuttu. Bu arada tarifi her nekadar Sibel söylesede kaynak Nuray' a ait. Nuraycığım harika bir tarifti, teşekkür ederim. Akşam film almıştık Bilge'yle, bu arada çocukların "fil hafızalı" olduklarına karar verdim. "Buz Devri 3" ü sinemada seyretmiştik, filmini görünce istedi ve sinemada izlediğimizi hatırladı. (geçen yıl) Sabah "rüyamda buz devri gördüm" diyordu:))) Zaten filmi izlerken ki kahkahaları çok güzeldi. Biz daha çok onu seyrettik:)) Bu hafta sonu yeni kitaplar almak istiyorum. Bir de kütüphane üyeliği var gündemimde, gerçekleşince ayrıntıları yazarım. Bugün "Dexter" ın 3. sezonunu bitirmeyi hedefliyorum. Çok ironik "kötüleri öldüren iyi katil" ama ne yapayım seviyorum. Dünkü spor seansımın bana yadigarı bacak ağrısı var bende bugün. Step tahtalarını kaldırmışlar (birileri düştü heralde) Ritmik aerobik çalışmaya başladık. Bu ağrıda ordan geliyor yani:))

Yorumlar