19.03.2010

HAFTANIN MAHSULÜ

Bu hafta yapabildiğim tek kolye bu oldu. Yeşil kum boncuklarla dallı,saçaklı bahar gibi birşeyler yapmak istemiştim ama böyle ağır, oturaklı bir şey oldu. Zaten hiç düşündüğüm gibi birşeyler yapamıyorum,amatörlük böyle bir şey olsa gerek. Ama amatörlüğün güzel tarafı yaptığın herşeyi beğeniyorsun:) Sabah platese gittim, hopladım, zıpladım ve tabiki sıkıştırdım herbir yanımı geldim. Dışarıda misler gibi bir hava var ve radyoda haftasonunun daha güzel olacağı haberleri. " Yaşasııın"diye çığlık atmak istiyorum ama çaktırmıyorum ne de olsa üç gün evvel havada uçuşan kar tanelerini gördüm. Ama ne olursa olsun akşam ev yalnıp yutulacak ve yarın Bilge' yle "sürtmeye" gidilecek. Bilge' ye eskiden beri teyzemler gezme olayını "sürtme" diye dillendirdikleri için bu kelimeyi sevimli olarak algılayın lütfen. Pazar gününe kadar Koca iyileşirse yeşilli, otlu böcekli bir yerlere gitmek istiyorum ama önce "kukla gösteresi" ne gitmeyi düşünüyoruz. Yani görüldüğü üzere hava iyiyise ben iyiyim, hava kötüyse ben kötüyüm. "Havaya endeksli ruh hali" durumundan vazgeçmeliyim biliyorum, ama ne yapayım böyleyim.
"Yüzyıllık Yalnızlık" dün akşam bitti. Bugün "Küçük Arı" ya başlayacağım. Dün Bilge çok komikti. Eve ulaşmak için ya çok dik bir yokuşu tırmanmanız ya da sayısız merdiven çıkmanız gerekiyor. Bilge' de genelde çamura yatıyor çıkmamak için. Bugünlerde "arkada kalan çürük elma" oynuyoruz, baya etkili oluyor. Geçenlerde son anda bana depar atıp "ortada kalan çürük elma" diyerek bizi gülmekten öldürdü. Bu sabah da yakıt alırken afişleri gösterdii "bak anne bak" diye Ben de "aaa neydi Yaban bu nayır, nolamaz" dedim. Bilge aynen "yalan söylüyorsuuuun yalannn" dedi. Ben şok oldum, bir taraftan güldüm bir tarfatan şaşırdım haftasonları dışında nerdeyse hiç televizyon seyretmiyor,nasıl kalmış aklında anlamadım. Dün teyzesinin doğum günü hediyesi geldi. Çok sevindi. Bugün kreşe giderken giydi. Çok isterdim o sevimli sweete girebilmeyi , kıskandım gene iyimi:)))

4 yorum:

  1. Kolyen çok güzel olmuş. Eminim sana da çok yakışır. Bu arada Yüzyıllık Yalnızlığı beğendin mi? Benim en sevdiğim kitaptır. Herhalde 10-15 kere okudum ben.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili elif ada; kitabı beğenerek okudum, güzel ve akıcı bir dili var zaten. Yazarın diğer kitaplarını da almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. bol güneşli günler dileyerek bloğuma yapmış olduğunuz ziyaret için teşekkür ederim çocuklar kamera gibi her şeyi çekerler bir kere görmeleri yetiyor .maşşallah allah şansını güzel eylesin küçük bilgenin kolyeyiniz çok şık olmuş ellerinize sağlık..sevgi ve dostlukla..

    YanıtlaSil
  4. belgin harika benimde yeşil elbisem var bana çok yakışacağına eminim

    YanıtlaSil