İPEK VE POLİMER KİL...

Bu takı ucunu geçen hafta yapmıştım. Arasına ince bir tel koyunca, ne deri nede mumlu ipe geçirebildim.(acemilik işte) Ucu da çok beğenmiştim, aklıma hayalet tele geçirmek geldi. Elimde de mor ipek kumaşım vardı, kum boncuklarla böyle bir kolye çıktı ortaya. Güzel de oldu. Kendime yeni bir not defteri aldım, yapacaklarımı yazıp, yanına "ok" koymayı özlemişim:)) Sıraladım ilk sayfayı...
Bilge dün çok uysaldı, itiraz etmeden yemeğini yedi, birlikte "Tinker Bell-Kayıp Hazine" filmini izledik, çok güzeldi...Bugün bir sürü ofis işim var. Onları halledeyim de kafamdan da, defterimden de sileyim diye düşünüyorum...Bahar geliyor zannetmiştim ya, tamamen yanılmışım. Çok ama, çok soğuk bir hava var buralarda. Bugün işlerimi bitirip yetiştirebilirsem Julia&julia flmini izlemek istiyorum. Sevgili "Leylak dalı" nın bloğunda okudum, izlemek istiyorum. Şimdi güzel birşeyler dinleyerek çalışmaya başlayım...

Yorumlar