MODA İKONU BİLGE..


Efendim yazıma başlamadan belirteyim seçim tamamen kendisine aittir. (Gölgeler de bize)
Çizmeler: Soysal'dan uzun bir pazarlık sonucu anne tarafından alınmıştır. Küçük bir ayrıntı fotoğrafta gözükmüyor ama üzerinde "B" harfi vardır.
Çoraplar: Siyah renk ağırlıklı tüm çoraplar kirli sepetinde olduğundan, mor hakim bu çoraplar giyilmiştir. Hollanda' da yaşayan teyzemin zevkidir.
Etek: Kot üzerine çiçek desenleri işlenmiştir. Yine Hollanda' da yaşayan teyzem Bilge ilk doğduğunda getirmişti ve o günden beri Bilge' ye kıyafet almayı hobi edinmiştir:))
Ceket: Kıyafetin en göz alıcı detayıdır. Burdaki teyzem doğum gününde hediye etmişti (bu tarz içine sığabileceğim bir ceket görenler lütfen bana bildirsin)
Saçlar: Yataktan yeni kalkmış tamamen organik. Zaten çok birşey söylemeye gerek yok, kendini gösteriyor.
Bebek: Annenin nefret ettiği, sinir bozucu bir bebektir, kıyafette de eğreti duruyor zaten...
Surat: "Sabah sabah poz moz vermeyeceğim "suratıdır.
Akşam elinde ki uyuz bebek yüzünden saatlerce ağladı. "Saç tokası kaybolmuş " başka bir şey kabul etmeyip zırıl zırıl ağladıktan sonra, "çoraplarımı çıkartabilir miyim?" faslı eşliğinde bir zırıltıdır tutturdu." Yatacaksan çıkartabilirsin "dememe rağmen inatla bağıra bağıra ağladı. İki yaş sendromunu atlattığımızdan beri bu kadar saçma sapan bir gece geçirmemiştim(acaba atlatamadık mı ki?). En sonunda Koca yatağa yatırarak ve çorapları çıkartarak sözde "uzlaşma ortamı" sağladı. Bana da "Çoraplarımı çıkartabilirmiyim diye ağladı Allah'tan çıkarttım ulan var mı ötesi demediği için" buruk bir sevinç kaldı:((

Yorumlar

  1. burda eksik olan bişey var, bilge sabah suratsızlığını benden almış, kıyafetler bi tarafa sıfata bak sen :)

    YanıtlaSil
  2. Oy oy oy, moda ikonundan ziyade "suratı sirke satan zoraki manken" olmuş Bilgecim. İçinden kesin "Bu annem de fotoğraf işini nerden çıkarttı, daha uykum açılmadı" dediğine eminim.
    Kız güzel, ne giyse yakışır, kendi de farkında muhtemelen, bu nazlar ondandır annesi. Büyüyünce geçer.
    İkinize de çook sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. dayanamadım sabah bu haline. Tamam kabul ediyorum normal değilim, ama fitili de Bilge ateşledi:)))

    YanıtlaSil
  4. Severim ben o ikoncanı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder