BAZEN POLYANNA OLMAK GEREKİR


Evet bazen böyle olmak lazım gelir. Dün spor dönüşü beni arayan Koca' nın sesinin bir tuhaf olduğunu fark etmedim. Ofiste arabayı görünce okkalı bir küfür ettim. Arabaya kamyoncu amca park halindeyken gelip çarpmış. Yan kapı göçmüş, cam tuzla buz. Kocayı "terk edeceğim bu şehri" isyanlarıyla baş başa bırakıp, Bilge' yi almaya gittim. Hava o kadar güzeldi ki, yolda bir tanıdığa rastladım, olay üstüne konuşurken yanımızdan akmakta olan trafikten bir taş sıçradı tanıdığın bacağına. "Bak gördün mü taş geliverdi, hayat da böyle sıkma canını" dedi. Sahiden de hayat böyle, canına bir şey olmadı buna da şükür dedim. Bilge' yi aldım. Kreş sahibi "nazar" dedi, ben "at nalı alayım bari" diye düşündüm. Eve gelirken Bilgeyle güzel kocaman kremalı bir pasta ve rüzgar gülü aldık. Rüzgar gülünün dönüşüne sevinçle bakan kızımı seyrettim ve dedim ki "bazen Polyanna olmak gerekir"...




Yorumlar

  1. Çook güzel düşünmüşsün. Bazen değil her zaman Polyanna olmakta fayda var, yoksa bu hayat denen kocaman kaosla başa çıkılmaz.
    Çok geçmiş olsun,beylik lafı tekrar edeceğim züğürt tesellisi hesabı "Cana geleceğine mala gelsin"
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Polyanna'nı mı bilemem ama ben, çok şanslı olduğumuzu düşünüyorum hep. Umarım, şansımız hep devam eder. Çocuklarımız sağlıkla büyür. Çok geçmiş olsun. Arabanızın camıyla geçip gitmiş olsun. Size birşey olmasın

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Leylak ve Elif Ada; güzel dilekleriniz için teşekkür ederim, iyiki varsınız. Benden de kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder