HAFTA BİTERKEN



Bu da mavi boncuklarla yaptığım diğer kolyem. Dün kolyelerimin arasına koyarken bir sürü mavi kolye yaptığımı gördüm, uzun süre yapmasam olacak yani. Dün sabah buraya yazdıktan hemen sonra, kapımda karşı okulun güvenlikçisini gördüm. Arada selam veririm, kapıda görünce şaşırdım. Kapıyı açtım "dün kapınız zorlanmış, binadan haber vermişler polis geldi parmak izi falan aldı, bugün de sizinkileri alacaklar" dedi, ben şaşkın baka kaldım. Ardından "bugün bir nisanya şaka yapayım dedim" dedi. Ben ifadesiz bir suratla "iyi günler" dileyip, içeri girdim. Ne diyeyim bilemedim, şaka yapacak kadar samimi bulacak, ne yaptım anlamadım. Şaka da şaka olsa. Beynimde anlık kaos yarattı. Neyse daha fazla söylenmeyim, sinir oluyorum. Kocanın yıllardır süren bel fıtığı rahatsızlığı tekrarladı. İki gündür, iki büklüm dolaşıyor. Bilge' de onu taklit ediyor. Gece yanımıza geldi, "susadım" dedi, ardından tuvalet ve tekrar su faslından sonra bölünmüş uykuma dalmak iki saatimi aldı. Bu sebepten olsa gerek sabah plateste döküldüm. Sabah bir de Bilge' yi uyandırama ma durumum var, tam komediydi. Ne keyifliydi onu uyandırma işkencelerim:)) Bugün havayla iligili yorum yapmıyorum, her an kapanacamış gibi duruyor. Yarın evi alt üst edip, sahici bir temizlik yapmam lazım. Onu dışında hiç bir plan yapmıyorum, bakacağız artık...Hepinize iyi hafta sonları diliyorum...

Yorumlar

  1. yazdıklarını okurken seni gözümün önünde canlandırmak hiçte zor olmadı :)
    ben en azından sabahları suratsızım okulun görevlisiyle bi muhabbet kurmuşsunki adam kendi çapında sana şaka yapmış iye kızıyosun ki, bana öle bişi olsa atlarım direk :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder