BİR SÜRE YOKUZ...

"Kırmızı papuçlu Bilge" diyebilirsiniz artık kızıma. Dün aldık bu ayakkabıları, o kadar sevindiki...
Gördüğü tüm aynalarda, vitrin camlarında ayaklarına baktı, yetinmedi bir de herkeslere gösterdi. Onun bu sevincini izlerken asla bir ayakkabının beni bu kadar mutlu edemeyeceğini anladım:( Çocukluk başka birşey hem de bambaşka...



Son anda Bilge' yle Antalya' ya gitme planlarımıza Koca da dahil oldu. Uçakla gitmekten vaz geçtik, yarın sabahtan arabamızla yola çıkacağız. Böyle olunca kaplumbağalarıda yanımızda götüreceğiz. Balkondaki bitkilerse Allah'a emanet olacak. Gerçi koca çok kalamaz diye düşünüyorum ama belli de olmaz. Bir süre yazamayabilirim, merak etmeyin. Herkese sevgiler....

Yorumlar

  1. Bak şimdi ben geldim siz gidiyorsunuz. Bol güneşli, bol kahkahalı tatiller size. Bu arada ayakkabılar harika ama asıl sahipleri şahane. Bu nasıl bir guzelliktir boyle

    YanıtlaSil
  2. canım sağol, çok özledim annemi Bilge de öyle ama taş çatlasa 20 gün kalabileceğiz. Ada ' ya sana ve tabiki efe' ye sevgiler iyi bakın birbirinize.

    YanıtlaSil
  3. Hadi bakalım hoşgelin:))
    Kırmızı ayakkabılarınız harika, onu giyen ayakların sahibi de:))
    İyi yolculuklar, görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. İyi tatiller. Bilge fotoğraflarda çok tatlı çıkmış.

    YanıtlaSil
  5. kırmızı ayakkabılı kız çok tatlı maaşallah.iyi yolculuklar,takipteyim...

    YanıtlaSil
  6. Sizin ikinci kargonuzu bugün yazdım, çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder