HAFTA BİTERKEN...

Dün önce Kızılay' a gittik, biraz dolaştık, doktor randevumuza kadar oyalandık. Bana kitap aldık, uzun süredir beklediğim Grange'in son kitabını aldım. Başlamamak için kendimi zor tuttum, elimdeki kitaplardan biri bitti, bugün kütüphaneye bırakacağım, diğeri de bitmek üzere. Biter bitmez başlayacağım.Bu adamın kurgusu üzerine , başka bir kurguya daha rastlamadım. Kurgusunun mükemmeliği yüzünden, filimleri okuyuculara hayal kırıklığı yaşatıyor.Bu yüzden bence bir solukta okunmalı, izlenmeye kalkmamalı. Bilge dün gördüğü herkese elini gösterdi, "yazık banaaaaa" yorumları yaptı. Doktor dahil bakan herkesin yüzünde içinin ezildiği ifadeyi gördüm. Ultrasonla da bakan doktorumuz, kemiklerde bir sorun olmadığını, parmaklarda iç kanama olduğu için morarma olduğunu söyledi. İki krem verdi, birkaç güne kadar acısını, bir iki haftaya kadar da morluğun geçeceğini söyledi. İçime bir su serpildi, rahat bir nefes aldım. İşin ilginç tarafı doktora gidene kadar eline dokundurtmayan, illada sarılı duracak diyen Bilge, doktordan sonra sargıyı istemedi ve baya baya hareket ettirmeye başladı.
Elinde ki kırmızı oyuncaksa imdadımıza yetişti. İçinde su ve halkalar ve bir de halkanın geçeceği çubuklar var. İki düğmeye basarak halkaları hareket ettiriyorsunuz. Benim de vardı küçükken, dün Bilge bırakınca ben oynadım uzun süre:))
Bu hafta kötü fimler izledim.Morganlar Nerede filmi feci bir fimdi, ardından Soysuzlar Çetesi
filmini seyrettim, o da çok kötüydü. Allah' tan Yes Man birazcık olsun imdadıma yetişti. Sonunda dün Anadolu'nun Kayıp Şarkıları filmini seyrettim, çok güzeldi. Kesinlikle arşivinizde bulunması gereken muhteşem bir çalışma. Yanılmıyorsam sevgili Leylak dalı bahsetmişti bu filmden aylar önce. Tavsiye ediyorum, mutlaka izleyin. Dün gece anne-kız gecemiz çok sıkıcıydı, uflaya puflaya uyuduk, daha doğrusu yorgunluktan uyuyamadık. Bu kadar yormamak gerek bünyeyi. Bugün akşam üzeri kütüphaneye uğramak dışında birşey yapmamayı düşünüyorum. Herkese iyi hafta sonları diliyorum, keyifli ve sağlıkla diyorum...

Yorumlar

  1. Neyse rahatladım iyi haberlerle. Aman bir daha birşey olmasın prensesime. Bu arada Grange'ın kitabını bugün bitirdim. Çok güzel

    YanıtlaSil

Yorum Gönder