NEŞELİ SABAH...

Çoook neşeliyiz bu sabah, tahtalara vuruyorum, popomuzu kaşıyorum:)) günlerdir evden ilk kez güle oynaya çıktık.Kıyafetini kendi seçti ama sabahın keskin soğuğunu hesaba katmadığı için tarafımdan beyaz bir tayt ilave edildi:))
Sabahın erken saatleri serin olsa da, sessiz sakin, yavaş yavaş yürüyüşlere başlamam için dürtüklüyor beni...

Sesi kulağıma geliyor, kimi görse, "merhaba, günaydıııın" diyor, taıdık tanımadık hiç fark etmiyor. Bir de hayali arkadaşımız var "kreşe ara verince çocuk kendini hayali arkadaşa vurdu ne yapsın " diyor babası. Arkadaşımız Ankara dışında yaşıyor, bazen İstanbul' da, bazen Antalya' da. Sarı saçları var bir de erkek çocuğu, çok güzel oyuncakları var. İsmin de biraz karasızız bazen "lüyaaa, bazen seylaaaa"(nasıl oğlan isimleriyse?) oluyor. Bu arada annem anlatır benim de "elca" adında zenci (?) bir hayali arkadaşım varmış:)) Bir de "Calliou" seviyoruz, özellikle şarkısına bayılıyoruz, ben annesine hayranım idealimdeki ses tonlu kadın. Cd' lerini aldık, uyumadan önce takılıyoruz ailecek:))



Çayımı yudumlayıp, dışarıda topuyla koşturan Bilge' yi izliyorum. Huzur hissediyorum ve herkese de diliyorum...


Yorumlar

  1. Bu ne güzellik böyle. Aman nazar değmesin

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Umurcuğum, amiiin diyorum kocaman nazar boncuklu bir hala hal yaptım ayağına, aklına gelmezse çıkartmıyor:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder