ANITKABİR ZİYARETİMİZ

Dün "Bayram coşkusu yaşamaya gidiyoruz" demiştim. Öğle vaktiydi Anıtkabir' e geldiğimizde. Erken mi gittik, geç mi kaldık anlayamadım, o kadar az insan vardı ki. Belki Hipodrom' a gitmeliydik, bilemiyorum...
Bilge Asker Abi' ye baktı, önce canlı olup olmadığını anlamadı, sonra "gerçekmiş" dedi:))

İçeriyi dolaştık, uzun uzun. Her zaman içimi kaplayan hüzünle... Bilge' nin sorularına cevap vererek... Ben kitaplara hayran hayran bakarken, Bilge gemi maketlerine baktı. Sonra dışarıda mola verdik. Simidiyle kuşları besledi, onlarla sohbet etti.


Etrafının kuşlarla dolması onu çok mutlu etti. Hopladı zıpladı, her türlü şebekliği yaptı:))


Dönüş yolunda karşıdan gelen yaşlı bir hanımefendi Bilge' nin yanağını okşayıp "Güzel kızım Atasını ziyarete mi gelmiş" dedi. Atamızı ziyaret ettik, hep edeceğiz. Bayram coşkusunu hiç kaybetmeyeceğiz. Umarım milletimde bu coşkuyu hiç kaybetmez. Yaklaşan refarandumda elini vicdanına koyar ve geçmişte yaşananları, Atatürkçü olmayı, yargının neden bağımsız olması gerektiğini unutmaz. Milletim için, çocuklarımızın geleceği için dua ettim...




Yorumlar

  1. Ne iyi düşünmüşler, gölgelikler koymuşlar. Eskiden küçük kafeteryada sadece 15 dak. oturmaya izin vardı, şimdi dışarıya da masa koymuşlar.Çok iyi olmuş.
    Annemin evi Anıtkabir'in eteklerindedir. Eskiden şimdiki gibi sıkı denetim yoktu, miniklerimizi park niyetine götürürdük. Güneş başımıza geçerdi tabii.
    Ayrıca hergün Anıtkabir'in etrafını hızlı adım bir kez dönersen 19 kilo verebiliyorsun:))
    Akşam üzeri köpek gezdirenler, yürüyenler, koşanlar, cıvıl cıvıl olur çevresindeki kaldırımlar.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili neduk, gerçekten de müthiş bir yer. Yemyeşil, ağaçlar, çiçekler tüm Ankara ayaklarının altında. Elimizden geldiğince sık gitmeye çalışıyoruz ama evim yakınlarında olsun isterdim, sevgilerle...

    YanıtlaSil
  3. Ben de gitim ve hayran kaldım.Düzenini, temizliğini çok beğendim. Hatta hediyelik eşyacıdan mıknatıs aldım.Ben her gittiğim yerden dolap mıknatısı alırım.Bir çeşit koleksiyon...Kitaplar benim de ilgimi çekmişti.
    Tavana kadar uzanan o kitaplıklar,aldığı notlar,altını çizdiği satırlar...
    Çok güzel bir gezi olmuş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder