HEDİYE ZAMANI


Bu akşam yola çıkıyoruz, çıkmadan aklıma geldi, bu kolyeyi hediye edeyim dedim. Yine isteyen ilk arkadaşa (kargo ücreti kendisine ait olmak üzere) yollayacağım. Çok keyifle yaptığım cici bir kolye. Ben burdayken yetiştirebilirsem bugün, yetiştiremezsem pazartesi yollarım.
Gelelim gündemime, buz gibi bir sabaha uyandım. Kızlar akşam çıkacağız diye hazırlıklarını tamamladılar, bende daha tık yok. Valiz hazırlama konusunda çok hızlı oluşuma güvenerek, hiçbir hazırlık yapmadım. Referandum için döneceğiz, bu yüzden yolla birlikte 3 gün anca kalacağız. Olsun ne yapalım üç gün, üçgündür. Ofis işlerimi hallettim, koca da işlerini halletmek için koşturuyor. Bilge' nin yeni papuçları, bayramlık elbisesi de hazır, daha ne olsun değil mi?
Gerçi yol kısa olsa daha makbule geçerdi ama abartmayım:))
Günlerdir televizyonda referandumla ilgili programları izliyoruz. Söylenecek çok söz var ama tek diyeceğim siyasi görüşü ne olursa olsun, kendini padişah sanan zihniyete cevabını bu millet verir diye umut ediyorum.
Bayramları pek sevmediğimi, çocukluğumun kalabalık bayramlarını çok ama çok özlediğimi yazmıştım daha evvel. Bayram demek artık annemi yalnız bırakmamak, babamın mezarını ziyaret etmek, bol bol iç geçirmek ve Bilge' nin çikolata krizine girmemesi için dua etmek demek.
Kızkardeş İstanbul' da gelemiyor, erkek kardeş askerde bayram sonrası gelecek. Elimden geldiğince kapıyı çalan çocuklara Bilge' nin şeker ikram etmesini sağlamak istiyorum. Tabi onun da kolunda bir torbası olacak. Herkese iyi bayramlar diliyorum, kendinize iyi bakın:))

Yorumlar

  1. Aman kızım yollarda dikkatli olun. Sen de gözünü yoldan ayırma. Üçüncü, dördüncü göz ol. İyi tatiller. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Neduk teşekkür ederim, aynen dediğin gibi oluyorum yolda. Sanada iyi bayramlar diliyorum.(hediyemi istersen mail at lütfen sevdakayraturk@hotmail.com gerçi seninkilerin yanında sönük kalıyor ama:)))

    YanıtlaSil
  3. aaa...bu güzel kolyeyi kimse istememiş mi?
    ben isterim valla.ama karşılıksız olmaz,küçüğe bir amigurimi örerim bende olurmu?
    hem buluşuruz belki bu vesile ile.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Kolye sizin Tülin Hanımcığım, Ankara'damısınız siz, çok isterim buluşmayı. mail adresime yazın lütfen, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım.
    Bodrumda yaptıım amugurimilerden biride Bilge nin o zaman.
    Ankara da yaşıyorum ben de.Çalıştığım ve hep bir yerelere koşturduğumdan c.tesi yarım günü benşm ilan etmişliğim var.işte o yarım günde sizinle olmaktan çok mutlu olurum.
    döneyim oralara,detaylandırırız olurmu?
    unutmadan;
    tbozkoyunlu@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder