İNATÇI




Bilge' yi anlatırken söyleyebileceğim en bariz özelliklerindendir belki inatçı olması. Ama bu başlıktaki "inatçı" nın onunla bir ilgisi enazından şimdilik yok. Yağmurlu ve soğuk bir Ankara sabahında, uzunca bir yazı geride bıraktığımızı hissettim. Çok sıcak olmasından sızlansamda, önüme sunduğu yemyeşil doğasını, rengarenk çiçeklerini ve masmavi gökyüzünü geride bırakarak... Sonbahar; dökülen yaprakların, eski çok eski anıların havalarda uçuştuğu, hüzün mevsimi...Herşey insanlar için değil mi? bizler için...
Bazen en neşeli halinizde kulağınıza bir şarkı gelir,i çinizde çalmaya başlar. Tüm bedeniniz, ruhunuz eşlik eder şarkıya. İnatçı bugün bana eşlik eden şarkı...
Su başında yapayalnız, bir küçük kız
içli içli ağlamaklı
anlar gibi söğütlerde, döküvermiş saçlarını durgun suya
gel seninle yüzelim biz sularda
usulca dalıp gönlümüzce
gel billur sularda yenilensin
incitilmiş gülüşlerin
gel
Biliyorum farklı değil nedenleri
ikimizin dertlerinin
kendin gibi olabilmek istiyorsun
inatçısın, ne hoşsun bu huyunla
söğütlerde senin gibi
gel billur sularda yenilensin
incitilmiş gülüşlerin
gel
gel billur sularda yenilensin
incitilmiş gülüşlerin
gel haydi sularda yenilensin incitilmiş gülüşlerin
gel
YENİ TÜRKÜ

Çok sevdiğim bir şarkıdır bu, her dinlediğimde ilk kez dinliyormuşçasına beni etkiler. İnsanların duygularını böylesine güzel anlatmaları, müziğe, şiire, öyküye, resime ve daha birçok şeye katmaları öyle güzel, öyle umut verici ki, bunu bugün gerçekten hissettim...

Yorumlar

  1. İnatçı ama çok tatlı. Yeni Türkü'nün bu şarkısını ben de çok severim. Ve ben de aynı şeyleri düşündüm pencereden yağmuru izlerken...

    YanıtlaSil
  2. Umurcuğum, ne güzel paylaşmak değil mi? havayı, şarkıları, duyguları... Ada'ya kocaman öpücükler

    YanıtlaSil
  3. Şemsiyesi de kendisi de çok tatlı...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder