BUGÜN

Baştan söyleyim net çekmek için elimden geleni yaptım, ancak bu kadar oluyor kimse kızmasın çok bozuluyorum zira:))
Kordon hapishane işi, iki renk bocuğu teker teker ipe dizdim en zor kısmı buydu, sonra tığyla ördüm. Ucuna önce dikdörtgen bir çerçeve ördüm iğneyle, içine bir çiçek ve yapraklar yaptım.

Bu kitaba başladım "Kibele' nin Sırrı" bu aralar efsanelere takılmış durumdayım, ne kadar sürer bu takılmışlık bilemiyorum ama havayla uyumlu olduğunu düşünüyorum:))


Bu filmi yıllar evvel izlemiştim, komşum bıraktı geçenlerde "orjinal siyah beyaz çekim,çok güzel" dedi. Çayım ocakta fokurduyor, demlensin geçeceğim başına. Bilge boyama kitaplarına takılmış durumda, ardından güzel kalıplar buldum oyun hamuru için, bu onu bir süre idare eder sanırım, olmadı akşam izlerim. Dışarıyı seyrediyorum, usul usul yağan bir yağmur var, hava kapalı olsun deli gibi yağmasından iyidir diyorum. Bilge geçenlerde dediki "anne keşke çizgi film olsaydık, ne güzel ejderha yumurtamız olurdu, dinazorlarımız ,su atımız olurdu" şöyle bir düşüdümde sahiden güzel olabilirdi:)))...








Yorumlar