SOĞUK...ÇOK SOĞUK...


Dışarısı buz gibi, sanki kar yağacak. Aniden düşen sıcaklık bünyemizi altüst etti. Son bin yılın en soğuk kışı olacak söylemleriyse tam cila tadında. Ayva ağaçları çok meyve verirse kış çetin geçermiş. Bu sene de ayva ağaçları dal budak ayva doluymuş.
Neyse bu kolyeyi dün bitirdim. İğneyle örerek yaptım bu kolyeyi. Ucunu normalde boş yapıyordum ama içine sığacak bir taş buldum güzel de oldu. Hafta sonu misafir ağırlayacağım, dışarı çıkılacak gibi değil zaten. Anladım ben sıcak insanıyım ve önümüzdeki uzun kışı düşündükçe suratım asılıyor:((( Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum ve sıcak:)))






Yorumlar

  1. çok güzel olmuş canım.kış fena geçecek gibi allah yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili cansudere; beğendiğine sevindim. amin diyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder