TOHUM NE DEMEK?

Bilge' yle öğleden sonraları parka gidiyoruz, hava soğuk olsa da birazcık güneş oldu mu park çocuklarla doluyor. Bilge tohumları önce yerde gördü, "annneee bak, bu ne" diye sorunca, "ağacın tohumları" olduğunu söyledim. "Tohum ne demek biliyormusun " diyince, "ağacın bebekleri" dedi:)) O kadar hoşuma gitti ki...
Kafamı kaldırıp, ağaçtaki tohum zarflarını gösterdim, bir tanesini kopartıp açınca hayretle baka kaldı "mektupla mı gönderiyor ağaçlar tohumları" diye. Hiç böyle düşünmemiştim, evet bazıları böyle yolluyor dedim.

Topladı yerdeki tohum zarflarını, doldurdu bisikletin sepetine.

Oynadı , zıpladı derken döndük. Gerçekten gören gözlerle ve bir çocuk yüreğiyle doğaya baktığınızda, hele de bu mevsimde ağaçların bebeklerini zarflarda görebilirsiniz:))





Yorumlar

  1. Demek ağaçlar yavrulamaya başlaşmış,ne kadar güzel bir yaklaşım bu böyle.
    Bilge'ye kocaman öpücüklerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili buğdaycığım, çocukların hayal gücü, yakıştırmaları öyle güzelki, bana da paylaşmak kalıyor. Biz de kocaman öpücükler yolluyoruz

    YanıtlaSil
  3. Ay Bilge, tutup senin o pembe yanaklarından öpesim geliyor annenin yazdıklarını okudukça. Sen, ağaçlara da ağaçların bebeklerine de iyi bak olur mu prensesim... Yemyeşil bir dünyada yaşa hep

    YanıtlaSil
  4. Amin Umurcuğum, dileklerin hepimiz için olsun:))

    YanıtlaSil
  5. Özellikle çocuklar doğaya gereken değeri vermesini biliyorlar.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Meltem çok haklısın, büyüdükçe nedense kayboluyor bu değerler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder