ALIŞVERİŞ


Dün gece Bilge' yle köşe kapmaca oynadık. Ben kitap okurken erkenden uyuya kaldım. Bilge' de banyo sonrası erken uyumuş gece üç civarı salonda buluştuk:)) Ordan onun odası, Madagaskar2 filmi derken 5' i geçiyordu uyuduğumuzda. Tabi sabah geç uyandık hava da öyle güzel ki. Gitmeyelim ofise diye düşünürken telefonumu ofiste unuttuğumu fark ettim. Kalktık önce ofise uğradık ardından Kızılay' a indik. Bana çok cici çizmeler aldık, Metro çarşısında fotoğraf sergisi vardı onu gezdik, Güven Park' ta kuşları besledik. Dünden yarım kalan işlerim vardı yarına bırakmayım diye tekrar ofise döndük. Güneş gören her yer sımsıcak ama gölgeler buz gibi Ankara' da. Biz de sımsıcak olduk güneşte, şimdi biraz kutu boyayacak Bilge, ben de peçete transferi yapacağım sonra, asistan ilan ettim kendisini. Kaplumbağalarımdan birini taktık boynuna pek bir sevimli oldu.Herkese hava atıyor "annem yaptı " diye ben de sevimli sevimli gülümsüyorum:)))



Yorumlar

  1. kaplumbağa çok net anlaşılmıyor maalesef, ama Bilge gururla taşıdığına göre ortaya güzel şeyler çıkmış olmalı.. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Deli anne teşekkür ederim, malesef netleyemedim kendisini, ama çok şirin oldu

    YanıtlaSil
  3. abla bu kızcağızımın saçları kıvırcıktı, nasıl olduda pırasa gibi düzlendi anlamadım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder