GÜNEŞLİ BİR HAFTA SONU

Perşembe günü kuru kuru öksürüyorum demiştim ya, o kuru öksürük nerdeyse boğmaca kıvamında tavan yaparak beni devirdi. Cuma günü işe gelmedik. Bilge' yi kursa da götüremedim. Cumartesi de yattım çoğunlukla ama pazar günü Bilge isyan etti. Dışarısı çok güzel anne diyince dayanamadım kalktım yataktan. Babamızda iş için şehir dışındaydı, düştük yollara. Daimi güzergahımız Kuğlu Park' a geldik.
Gerçekten de nasıl güzel bir hava vardı anlatamam, ama çok fenayım, sık sık gözümün önünde uçuşan yıldızlar görüyorum, bulduğum her boş yere oturuyorum.

Yemci bulamayınca simitle doyurdu kuşları, parmaklıkları bile aşarak:)) O kadar kalabalıktı ki park, etrafımız burnu akan çocuklarla doluydu. Üç gün kendimden Bilge' yi nasıl korurum diye düşünürken, çocuklardan bulaşmasa bari diye düşünmeye başladım. (grip psikopatlığı tetikliyor olabilir mi)


Kuşlar Kuğulu Park' ta yerde gökte heryerdelerdi. Allah' tan çok uzun kalmadık, yakındaki kitapçıdan bana iki kitap alıp eve geldik. Yemek yapıp, Bilge' yi doyurup yattım. Dün pes edip antibiyotik kullanmaya başladım. Kendi kendime kızıyorum, güya hastayım diye üç gün yatacaktım, toparlanıp bugün sapasağlam olacaktım. Ama bu söylediğimi ancak evlenmeden önce annemin evinde yapabileceğim gerçeğini fark ettim, yanında da mis gibi tarhana çorbasıyla.
Nerde yatıyorsun, hava hazır güneşli hadi nevresimleri değiştir, at makinaya (ay ne yorucu bir işmiş tüm yıldızlar gözümün önünde uçuştu.) kurut, katla, yerleştir. Bilge' ye kek yap, altını yak, bunu Bilge' ye anlat. Ama Allah var sevgili kızım, normalde yapmayacağı şekilde beni rahat bıraktı. Neyse çok mızmızlandım, bugün daha iyiyim. Dün aldığım Alaycı kuş kitabının ilk yirmi sayfasını okuyup, hiç bir şey anlamadığımı düşününce, kitabın bir devam kitabı olduğunu fark ettim. Önce ilk ikisini alıp okumaya karar verdim.Bu arada Kanatsız Kuşlar kitabını yeni bitirdim, hiç bitmeyecek sandım. Bir daha kitap kapağına bakıp kitap almamaya karar verdim.
Şimdi ıhlamurum demlenmiştir onu içeyim, Bilge'yle boyama kitabını boyayacağız. Bu arada telefonda sesimi duyup "aaa hastamısın niye bakmadın kendine " diyen tüm tanıdıklarıma şaşkınlıkla bu !!!!!!!! ünlemlerimi gönderiyorum, sevgilerimle...



Yorumlar

  1. Geçmiş olsun sana :(
    Tarhana vardı bende hem de ev yapımı,Bazen uzak olmanın dezavantajları bunlar diyorum hep. Göndersem sıcak sıcak içemezdin :)
    Bence de dinlenmek en iyi ilaç bu dönemlerde.Fırsat buldukça at kendini koltuğa...

    YanıtlaSil
  2. Buğdaycığım sağolasın, içmiş kadar oldum. Dediğin gibi fırsat buldukça atıyorum kendimi koltuğa, bilge' de benim üstüme:))

    YanıtlaSil
  3. Bilge'nin oturuşunu ve şıklığını yerim annesi.. maşallah:)

    YanıtlaSil
  4. Sağolasın Deli anne, ileteceğim kendisine

    YanıtlaSil

Yorum Gönder