DOLU DOLU

Hafta sonunu tarif etmek için "dolu dolu" en doğru kelime oldu. Cumartesi Bilge' yi kursa götürdüm , akşama kadar ordaydım. Dönüşte ordaki arkadaşlardan birinin 16 Nisandaki Löseve götüreceğimiz oyuncak bağışına getirdiği poşetlerle elim kolum dolu, yüzüm mutlu eve geldim.
Pazar sabahı bir müşterimizin telefonuyla kalktık. Dolabı bozulmuş "imdaaat" diyerek aradı. Zıpladık gittik, kahvaltımızı da arada üşüten rüzgarın estiği, güneşin altında yaptık. Bilge çocukları topladı başına. Bilge' nin elindeki oyuncağı kızlardan birinin annesi yapmıştı. Bir halkaya renk renk grafon kağıtlarını zımbalamış, o kadar güzel olmuş ki, bugün ben de yapacağım:))

Orda işimiz bitince kitap fuarına gittik, nasıl kalabalık anlatamam. Aslında sevindirici bir durum, insanların bu kadar ilgili olması. Bir çok yazarın da imza günü vardı, Bilge' ye bir iki kitap aldık, yukarıdaki ilk imzalı kitabı oldu:)))
Dün dolaşırken bu cici kızları aldım. Kaktüs ailemize katıldılar.
Buda fittonia, biz ona "fittoş" diyeceğiz sanırım, daha kolay:))
Bunlarda diğer kaktüslerimiz, eve gelince topraklarını değiştirdim. Taşları Antalya' da deniz kenarından topladığım taşlar. Kapı çarpmasın diye kapı önüne konan şeyler varya, annem ondan dikmişti ben de taşlarla içini doldurmuştum. Biraz saksının dibine, biraz üstüne aşırıyorum ordan:))
Buda "karakızım" ne karası demeyin "arapsaçı" ya ordan geliyor adı. Aslında elimdeki kitabı bitirdim ve bir iki film de seyrettim ama laf çok uzadı onlarda yarına kalsın...

Yorumlar

  1. Görmeyeli nasıl tatlı olmuş benim prensesim. Bir var bir yoktu blogger. O yüzden canım hiç istemedi. Ama özledim sizleri. Çok teşekkür ederim merak ettiğin için. Sizin gibi arkadaşlar zöyle özel ki benim için

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Umur; inan bizde çok özledik. Çok kıymetlisiniz bizi için uzak kalmayın ne olur, Ada', Efe' ye ve sana kocaman öpücükler yolluyoruz

    YanıtlaSil
  3. O çiçekler ne harika öyle bayıldım resmen..Bilge yede öpücük gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  4. Şenizciğim ben de bayıldım:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder