KALDIĞIM YERDEN

Bu kolyeleri dün tamamladım, bir de yeni bir denemem var ama tam ortasında orlon ipim bitti. Umarım aynı renk ip bulurum, bir sürü emek verdim, yarım kalsın istemem.

"Prensesin Uykusu" filmini izledik geçen akşam Kocayla. Konusunu bilmiyordum, Çağan Irmak imzası almama yetmişti.Yanılmamışım çok güzel bir filmdi. Oyuncular, müzikler çok güzeldi. İzleyin derim.
"Arı Kovanına Çomak Sokan Kız" uzun adı kadar, külçe gibi ağırlığıyla beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Bir kere kitabı okurken elimde tutmakta çok zorlandım (gerçekten). Serinin üçüncüsü olmasından mı yoksa ikincisinin daha çok devamı olmasından mı bilmiyorum ilk ikisi kadar heycanlandırmadı. Kurguyu çok beğenmedim. Sabahtan öğleye kadar son ikiyüz sayfayı da okuyup kütüphaneme kaldırdım. Bitirmiş olmanın sevinci içerisindeyim. Tabi işe de öğlen gelme gibi bir lüksümü kullandım:))
Bu arda dün doğum günümü kutlayan tüm dostlara bir kez daha teşekkür ediyorum, sizi çok seviyorum.


Yorumlar