BU SABAH

Bu sabah bankaya uğradık. Kızım bankacı arkadaşlarla kanka olduğu için, banka ziyaretlerimiz keyifli geçiyor. Pek bir ilgi, alaka ve güleryüz görüyoruz.

Çıkışta parka uğradık, hemen arkadaş bulduk. Oynadı bol bol, yeni arkadaş buldu, kahkahalar havada uçuştu.

Parktan ayrılmak zor oldu, binbir dil döktüm dükkana gelene kadar.

Dün akşam babasıyla kızımı ofisten yolladım. Dünya kadar işim vardı, siz gidin eve ben gelirim dedim. Bekleyen tüm işlerimi hallettim, telefon açtım bizimkilere evde neler yapıyorlar diye. Ben evde zannedeken bizimkiler baba kız yemeğe gitmişler dönüşte beni de aldılar. Hem de ellerinden bir kavanoz ısırgan çorbası getirmişler bana (Nurcan hanım yollamış bana sağolsun)

Pek keyifli geldiler biraz bozuldum gerçi ama iyi oldu işlerimi bitirdim. Gecede unutkanlığıma tedbir olsun diye bulmaca dergisi almıştım onu çözmeye başladım. Sevgili Kocam anahtar kelimeleri bulup beni sinir etti:))





Yorumlar

  1. Bahar gelmiş size, darısı bize... Bu tatlı prensesin gülerken gözleri öyle güzelleşiyor ki

    YanıtlaSil
  2. Isırgan Çorbası ? Hiç yemedim...
    Hikayesini anlat bize :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç ayrılmak istemiyorlar. Eee haklılarda. Sayfamı ziyaret edip beni izlemeye almışsınız. Teşekkür ederim. Ben sizi tanımaktan keyif aldım. Bilge çok tatlı. Kısmetide öyle olur umarım. Bende sizi izlemeye alıyorum. Sohpet başladı yani. Kibar ziyaretiniz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Umur, bir geliyor bir gidiyor bahar sanki, ama biz fırsatını bulunca atıyoruz kendimizi kucağına:))

    YanıtlaSil
  5. Buğdayım süper bir çorbaydı, Nurcan Hanım' ın çok hoş bir restoranı var ve yöresel yemekler yapıyor. Ben gidemediğim için bana koca bir kavanoz yollamış. Yayla çorbası kıvamında, içinde buğday, nohut, mısır var ve tabi küçük küçük doğranmış ısırgan otu. nanesi, kırmızı biberi tam kıvamında süper bir çorbaydı. Yapılışını bir gittiğimde alabilirsim yazarım, denk gelirse mutlaka dene, öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. Sevgili sabuha, hoşgeldiniz ne iyi ettiniz ayrıca güzel sözleriniz için de teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. Çok ilginçmiş,gelecek olursam tadına baktır bana :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder