MOR VE LİLA

Yeni keşfettiğim bir blog var. Nihal Hanım' ın müthiş güzel çalışmaları var. Hayran kaldım yaptıklarına. Son yaptıklarım da onun çalışmalarından esinlenerek ortaya çıktı. Tabi onunkiler kadar olmadı ama hep söylediğim gibi "ben bir küçük çekirgeyim" daha öğreneceklerimin çok başındayım.

Kalıp kullanmaya başladım, hem daha düzenli, hem daha kolay oluyor böyle.



Polimer kil verniği bulamıyorum bir türlü. Garip bir durum Fimo' nun fabrikası kapandığı için sıkıntı var diyorlar. Normal verniğin hava çok sıcak olduğunda yumuşadığını fark ettim. Seramik verniği tavsiye ettiler, bu uçlarda onu denedim.




Bilge iki gündür burnuyla cebelleşiyor. Sümüklü kız modunda dolanıp duruyor. Gece burnu tıkandığı için sık sık uyanıyor. Dün işe gelmedik, evde dinlendik.Dinlenme maceramızı yarın yazacağım.

Dün güzel filmler izledim. Copie Conforme güzel, farklı bir yapımdı. Ama en çok Get Low filmi beni etkiledi. Bir adamın işediği suçun bedelini ödemek için kırk yıl kendini mahkum etmesinin hikayesiydi. Hem komik, hem hüzünlü. Kitaplarımın ikisi bitti, Sahilde Kafka' yı sona saklamıştım, şimdi ona devam ediyorum.






Yorumlar

  1. very nice ,i like the interesting color :)

    YanıtlaSil
  2. haftaya plan yapalım hastalar iyileşti ben de ferahladım morları görünce onları bir yakından göresim geldi:))Bilgesiz buluşmam peşinen söyleyim aslında bilgeyle buluşurum sen de gel:)))) sevgiler sevdacım

    YanıtlaSil
  3. Creatıve Mınd, teşekkür ederim:))
    Kaymaklı kadayıfım ben de geleyim bari:))

    YanıtlaSil
  4. YORUMUM NEREDE?
    YAZMIŞTIM NE GÜZEL OLDUKLARINI AMA...???

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Bilge'nin Sevgili annesi,
    Çok teşekkür ederim yazdığınız güzel sözler için. Nasıl da kaçırmışım.
    Bugün sayenizde Magicka ziyaret etmiş blogumu, öyle haberdar oldum.
    İşleriniz pek hoş, üstelik en sevdiğim renk. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. benim yazdıklarımda gitmiş. Baştan alıyorum
    Creatıve Mınd: teşekkür ederim
    Kaymaklı Kadayıfım: Ben de gelerim artık yanınızda bir köşeye kıvrılırım:))
    Tülin Ablam: teşekkür ederim, bu blogera yine bişiyler oldu:((
    Nihal Erpeden: İnanın yaptıklarınızı tarifte kelimelerim yetersiz bence, çok güzeller

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuşlar emeğinize sağlık,sizi izlemeye aldım ..sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder