GEZMELERE GİTTİK

Salı akşamı Nevşehir' den bir arıza geldi. Çarşamba sabah 7' de yola koyulduk.
Önce Uç hisar' a uğradık. Tabelalarda "Üç hisar" yazıyordu ama halk "Uç hisar" diyor. Kocayı arızanın olduğu otele bıraktık, kızımla yollara düştük. Şimdiden uyarıyorum bol fotoğraflı bir yazı olacak:))
peri bacaları, doğal güzellikler, taş evler ve konaklar o kadar güzeller ki
Nerdeyse her evin kapısında bir fotoğraf çektik.
Kızımın keyfi yerinde, itirazsız poz verdi bana
"Peri Bacaları" diyince itiraz etti. "Hani periler masallarda ve çizgi filmlerde oluyordu, periler yapmamıştır bunları, inşaat işçileri yapmıştır" dedi durdu:))
Hatta bu tezini Japon ve Fransız turistlerede anlattı :))
Heryer rengarenkti, hava da Ankara' dan daha sıcaktı.
Bu kapıyı çok sevdik
Derken bir sanat evine daldık. Naile hanım ve eşi çok güzel konuk ettiler bizi.
Naile Hanın Ebru sanatına gönül vermiş bir sanatçı. Kullandığı taş boyaları, malzemeleri
teker teker anlattı bize.

Bu arada da bizim şaşkın bakışlarımız arasında bu güzelliği yaptı.

Atölyesine, eserlerine, kendisine ve eşine hayran kaldık.
Ardından tesadüfen güzel bir mekan bulduk, bu koca tabağı yalladık yuttuk Bilge' yle
Atladık taksiye doğru Göreme' ye gittik.
Dilek ağacı bile bulduk (Tülin abla bağladım senin için bir ip, güzel dilekler diledim)
Etraf o kadar güzeldi ki, şaşkın şaşkın dolaşırken Açık Hava Müzesi' ne gitmeye karar verdik.
"Biraz yürürsünüz "dediler, düştük yola
Yürü yürü müze filan yok, yolda gördüğümüz insanlara soruyoruz "biraz ilerde "diyorlar

Yürümeye devam, hala müze yok, ben "acaba zaten müzenin içindemiyim etraf açık hava müzesi gibi" diye kurmaya başlıyorum:))
Başkasına soruyorum" dörtyüz metre sonra"diyor, gidiyoruz hala yok, başkasına soruyoruz "üçyüz metre sonra "derken
bolca mola veriyoruz yolda
Sonunda 3 km yürüdükten sonra varıyouz müzeye.
Müze kartı çıkartın derim, zira girişler 15 TL. Ben müze kartımla giriyorum
Bilge isyan ediyor "ben bisiklet sürecek kadar büyüdüm, ben de kart istiyorum" diye
Halimize gülen görevlilerin eline verdikleri free bilete tav oluyor bizimki:))
İçerisi tıklım tıklım yabancı dolu, Bilge sinir oluyor sorularının cevapsız kalmasına, ama bu haliyle bolca tebessüm topluyor etraftan.
Akşam üzeri yemek yediğimiz yerden görünen manzara, "biz niye o kadar yükseğe çıkmadık" diyen Bilge...
Hava kararmaya başlıyor, günümüzden oldukça hoşnut,çantamız hediyelik eşyacılardan aldığımız ıvır zıvır dolu, ayaklarımız zongurdarken dönüşe geçiyoruz.
Tabi Sevgili Kocam bu gezmenin sonunda yemek faslında katılıyor bize. Onun daha önceden gezmişliği var buraları, biz eğlendik diye mutlu ( vallahi öyle söyledi)...
Yolda bulutları izleyip, güneşi de batırdıktan sonra gece dönüyoruz evimize.
Çok iyi geldi bu gezme bana, çok ihtiyacım varmış farkında değilmişim:)))

1. Fotpğraflara bakarken o anları yaşamış kadar oldum.Çok güzel görüntüler bunlar...Keyifli anlar yaşamışsınız ne güzel...

2. Ah Sevda Hanım. Ne iyi etmişsiniz. Hep görmeyi çok istemişimdir. Hacıbektaşın bir köyünde oda arkadaşımın düğünü oldu. Uzaktan şöyle bir gördüm. Ve broşürlerini yapıyoruz Bakanlık olarak biz. Ama hala bir gidip görmek nasip olmadı. Tadını çıkarın bu büyülü yolculuğun.

3. Ne güzel bir gezi olmuş,fotoğraflara bayıldım.Sizinle bende gezdim sanki.Bu arada mankeni öp benim için, ne pozlar onlar öyle...

4. Oh! ne güzel bir gezi olmuş ben de sizinle tekrar gezdim.Biz de 6-7 sene önce turla gitmiş , her yerini gezmiştik,çok beğenmiştim.
    Tekrar hatırlamak iyi geldi bu büyülü şehri...
    Kapadokya belki bilirsiniz,güzel atlar ülkesi demekmiş:)
    Baykuş gözüyle

5. Ne güzel gezdik. Bilge'yi vızıldamadan o kadar yol yürüdüğü için kutluyorum. Arabada uyumuştur dönerken kesin:))

6. İçimizdeki karnaval çok teşekkür ederim

7. Dilek hanım; ben önden gittim Tülin Abla bahsetti birde hep beraber gideceğiz inşallah

8. Nazancığım, mankeni öptüm senin için, sağolasın

9. Natali valla güzel oldu, bilmiyordum Kapodokya' nın anlamını.Açık hava müzesine giderken gerçekten güzel atlar gördük.Bilge iç geçirerek baktı uzun uzun

10. Nedret Ablacığım aynen dediğin gibi oldu arabada ikimizde fosur fosur uyuduk:))