RESİMLİ DUVARIMIZ

Bu duvarı geçen sene keşfetmiştik Bilge' yle. Karşımızdaki Anadolu Lisesi' nin bahçe duvarı.
Geçen sene de fotoğraflarını çekmiştim bu resimlerin yanında.
Bilge pembiş bisileti duvarın başında sürmeye başladı


ben fotoğrafladım
arada sordu "ne yazıyor" diye
ben de okudum keyifle


sürmeye devam etti
denizleri geçip
Anıtkabir' le sonlandırdı
"Ben burayı biliyoruuuuuum Atatürk' ün yanına gittiğimiz yeeerrr" dedi:))
O kadar yağmura rağmen resimlerin bozulmamasına çok sevindim, fotoğraflar iki gün öncesine ait, hala kışlıklarlayız, haziran ortasında olmamıza rağmen, bu önemli notumumda arşive geçsin böylelikle:((((

Yorumlar

  1. resim öğretmeni de okulun müdürü de ideal hocalardanmış besbelli.tüm okul duvarlarının böyle güzel kültürlenmelere sahne olması dileğiyle.
    *ankara hala ayaz demek ıııyyy:)))*

    YanıtlaSil
  2. Bugünkü hava neydi öyle, çetin emeçte içindeydim bloga koydum fotoları çok korktum çok

    YanıtlaSil

Yorum Gönder