BİTENLER

Ortalık kış kıyamet, dünden beri yağan kar öğleye doğru durdu. Bilge'yle dükkana geldik, zira dün evde patladığını yüzlerce kez söyledi durdu.

Ben de fırsat bu fırsat diyerek kuaföre gidip saçlarımı boyattım.



Kolyelerimi tamamladım.







Bilgisayarımın başına geçtim






Özlemişim vallahi:)) Bilge "sıkıntıdan patladım" derken ben de evde biraz film izleyip, biraz yazma kenarı tığladım. Yarım iki berem vardı, onları tamamladım. Kırk yedililer bitmek üzere, içimi çok acıtan bir yeri oldu bu kitabın. Fürüzan' da gönlümde güzel bir yere oturdu.

Bilge "yarın okula gider miyim " diye soruyor. Ben cumartesi kursa gidebilir miyim diye soruyorum. Hani iki haftada bitireceğim yanılgısıyla bir aydır uğraştığım resmim vardıya, onu bitirmeyi hedefliyorum da:))








Yorumlar

  1. ÜÇ NUMARAYI BEĞENDİM EN ÇOK. ELLERİNE SAĞLIK CNM

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık Sevda'cığım. Ben de ne zamandır bir şey yapmıyorum. Beni de gaza getirdin :)

    YanıtlaSil
  3. Fürüzan da yaptıklarında güzel Sevda.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık, hepsi çok güzel..

    YanıtlaSil
  5. Dolu dolu geçmiş yani. Saçlarıanı ne renk boyattığını merak ettim doğrusu. Güle güle kullan. Ellerine sağlık yaptıkların içinde.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel ama 3. bri başka güzel ellerine sağlık Sevdacığım...

    YanıtlaSil
  7. yeni saç rengini güle güle kullan:) kolyeler yine güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Nilhan ben de en çok onu sevdim

    YanıtlaSil
  9. Nihal Abla hadi ya, ne mutlu bana

    YanıtlaSil
  10. Noblesse sağolasın, beğenmen ne güzel

    YanıtlaSil
  11. Dileğim çok radikal bir kararla saçlarımı açtırıp karamel rengine boyattım, ilk kez böyle bir renk kullanıyorum, çok içime sindi ama:)))

    YanıtlaSil
  12. Fiammacığım sağol canım ben de onu çok beğendim, yeni denemelerim yolda:)))

    YanıtlaSil
  13. Nesrin sağol canım, çok tatlısın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder