HAFTA SONU

 Hafta içi arkadaşım "çocukları tiyatroya götürelim, ben biletleri alıyorum" dedi. Kocaları bırakıp evde, çocuklarla(üç çocuk) Müjdat Gezen Sanat Merkezi'ne "Buz Devri " oyununa gittik.
 Oyun bildiğimiz Buz Devri  Filmi'nin neredeyse aynı repliklerinden oluşuyordu. Bol bol müzik ve dans vardı.
 Ama gözünü sevdiğim Ankara Sanat Tiyatrosu' nu aradım. Çocuklar, aileler tiyatro izlemekten bir haberlerdi.
 Koltuk kavgası mı ararsın, çocuk ciyaklaması mı, her yer patlamış mısır ve meyve suyu çöpü...
Ama oyunculara helal olsun kostümlerin içinde piştiler, oyunun sonunda helak olmuşlardı.
 Gerçi çocuklar bildik bir şeyi izlemekten zevk aldılar, müzikti danstı derken eğlendiler, ama biz şaşkın baka kaldık.
 Tabi bir de üç veletle AVM' de gezme çılgınlığımız vardı, aman aman.
Kendimizi arabaya zor attık, bir daha çocukları babalarına bırakıp, kendimiz adam gibi bir oyuna gitme kararı aldık:)) Dönüşte kahve içmeye bile halimiz yoktu, bizi ancak ağrı kesici paklar dedik. Çok şikayet etsem de kızımın keyfi yerindeydi, bu da günün güzelliği oldu.
Güzel bir hafta diliyorum ...

Yorumlar

  1. Size de güzel bir hafta olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacığım ben de sana kolaylıklar diliyorum, öptüm

      Sil

Yorum Gönder