SİYAHLI KADIN

Önce kitabı okudum, sonra filmi izledim. İkisini de maalesef beğenmedim. Kitabı YKY' den almıştım. Satıcı "Filmi de var bu kitabın, beğenirsiniz" demişti. Kitap Susan Hill' e ait, bildiğimiz sisli puslu, hayaletli bir korku kitabı ama etkileyici değil. Bir de filmi izleyeyim dedim. Gerçi 140 sayfalık kitabın 95 dakika filmi nasıl olur diye de merak ettim.Baş rolde bizim Harry Potter yani Daniel Radcliffe oynuyor ama garibim ne yapsa yetmiyor. İşin garip tarafı özellikle başının ve sonunun kitapla alakasının olmayışı. 95 dakika da bolca sisli, iç karartıcı İngiltere manzaralarıyla dolu. Satıcıya da kızamıyorum, yanında "Beş Sevim Apartmanı" nı almıştım, sanırım o yanılttı.
Acilen iyi bir film izlemeliyim.

Yorumlar

  1. günaydın, belki yardımcı olur;
    http://babafilmizliyor.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hypo, arşiviniz muhteşem, bugün izlemeye başlamayı düşündüğüm filmler var, teşekkür ederim

      Sil
  2. Hypo nun film eleştirilerine güvenebilirsin.

    YanıtlaSil
  3. Bu filmi ben de izleyecektim, tereddütteydim şimdi hiç izlemem artık, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natali, aslında kötü eleştiri yapmayı sevmiyorum ama bunda gerçekten tutamadım kendimi

      Sil
  4. ben de izledim bu filmi, çok sıkıldım. Küçük emrah filmleri bile daha heyacanlı...

    YanıtlaSil
  5. okumak istediğim kitaplardan kendileri, arka sıralara kaydı,:)teşekkür ediyorum yorum için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap eylemcisi, kitap filmden daha iyi diyebilirim, ama yinede sen bilirsin

      Sil

Yorum Gönder