MODİFİYE



Dün sabah "harika bir fikrim var" dedi. Kağıt, makas ve bant istedi. Katladı kesti, sonra bisikletini yanına çekti, yapıştırdı veeee "tataaaaaaa nasıl olmuş", "güzel de hacı bu ne? ". "Pegasus bisikleti yaptım, bunlar kanatlar, bu da kafası, tekerleklerde doğal toynakları"

Kafa pek bir oynak olmuş  ama, kanatlar süper , hiç fire vermediler:)) Modifiyenin böylesini görmemiş, duymamışsınızdır eminim:))
Neyse şimdilik  modifiyeli pegasusumuz otlya dursun, bizimkini ikna ettim kuaföre gidiyoruz. Ben boya yaptıracağım o da saçlarının ucundan azıcık kestirecek.Hadi bize kolay gelsin...

Yorumlar

  1. yaratıcı çocuk, ne güzel, kuaförler beni hep çok sıkmıştır, hadi size kolay gelsin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblesse teşekkür ederim. Ben de hiç öyle güle oynaya kuföre giden bir hatun olmadım. Öfleye püfleye gittik geldik:))

      Sil
  2. sabah sabah güldürdünüz beni anne-kız:)

    YanıtlaSil
  3. Eeee... çocuk bloglardaki çolgınları göre göre böyle oldu herhal :)) Yaratıcı, daha ne olsun yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaaa daha ne olsun, aslında sana staja göndermek lazım, neler yaparsınız düşünemiyorum bile:))

      Sil
  4. Armut gidip elma ağacının altına düşecek değil yaa, dibine düşermiş işte olay bu Bilgeciğimde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammacığım kızımın aksine ben bu ara pek bir tembelim, ona bakıp gaza bilem gelemiyorum:))

      Sil

Yorum Gönder