HAFTA SONU

 Dolu dolu bir üç gün geçirdik. Bol bol fotoğraf var hazırlıklı olun. Cuma günü erkenden düştük yollara.
İlk durak Tuz Gölü'ydü. Çıkarttık ayakkabılarımızı, yürüdük yürüdük. Her yer bembeyaz, ayaklarımızın altı tuz,  tuzla karışık su buz gibi.
 Ardından Ihlara'ya uğradık.
 Her yer ayrı bir güzellik.
 İnsan bakmaya, gezmeye  doyamıyor.
 Babamız Göreme'ye bıraktı bizi. Yarım saatlik işi vardı güya, beş saat sonra anca buluşabildik.
 Kız kız dolaştık Bilge'yle.
 Geçen seneden tecrübeliyiz.
 Açık Hava Müzesi' ni es geçtik bu sefer.
 Atlara baktı Bilge hayran hayran.
 Çok keyif aldı.
 Otlar böcekler hepsi ayrı güzel.
 hepsini ayrı ayrı sevdim.
 Bilge muradına erdi.Ne zaman deve görse "bineyim mi "derdi.
 Sonunda bindi, hem korktu hem binmeye devam edeceğim dedi. "Devenin kafasında çok sinek varmış" :))
 Bir de zil istiyordu, onları buldu aldı. Zillerimizi takınca tam oldu.
Göreme' de bolca başı boş hayvan var. Adım başı bir hayvanla karşılaşıyorsunuz. Ama çok terbiyeliler fotoğrafta da görüldüğü gibi:))
Hafta sonu bu kadarla bitmedi. Arkadaşlarla akşam yemeği, bebek görmeye gitme, atolyede uzun bir gün, biten bir resim ve Escher Sergisi sığdı. Bugüne yorgunluğu kaldı ama olsun çok güzeldi.
Haftaya güzel başladım, güzel geçsin diliyorum.

Yorumlar

  1. Tuz Gölünü hep merak etmişimdir,kaydınızı görür görmez atladım blogunuza.Harika bir his olmalı yürürken:)Ama biraz hayal kırıklığı yaşadım çünkü tek bir kare foto var; Göreme herkesçe bilinen bir yer ama Tuz gölü için ayrı bir post hazırlar mıydınız diye de hayıflanmadım değil:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuz Gölü ayrı bir güzel dediğiniz gibi. Elimde çok fotoğraf var ama hep içinde bizler de varız. Bu tarz fotoğrafları paylaşmayı çok sevmiyorum. İçinde Bizim olmadığımız tek kare bu:)) Öyle beyaz ki etraf bir süre sonra başınız dönüyor beyazlıktan.

      Sil
    2. Ah ah!Benim de derdim,benim fotomu çekecek kimsenin olmaması:)) Albümüm hep dağ tepe çiçek böcek:))Neyse,biz de tatlı kızınızın fotosuyla idare ederiz,sağlık olsun:))Tşkr:))

      Sil
    3. Bugün özel bir post yayınladım, haksızlık etmemek gerek böyle bir güzelliğe, teşekkür ederim

      Sil
  2. iyi haftalar
    ben bilgenin gülüşünü yerim maşallah pek tatlı .
    ohh ne güzel bir gezi yapmışsınız iyi eğlenceler diliyorum sşze

    YanıtlaSil
  3. İyi bir hafta dilerim ben de size.

    Resimlere tek tek baktım; belli ki güzel zamanları yakalamışlar. Hepsi güler yüzlü tek kare sıkıntı, yorgunluk izi yok gerçekten...
    Tuz Gölü yok olma yolunda olduğu için çok değerliler listesinde... İyi ki yolunuz oraya da düşmüş. Biz de en azından görmüş olduk. Biraz daha fazla kare elbette arzu edilirdi. Neyse buna da şükür :)))

    Paylaşım için teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bugün daha ayrıntılı bir yazı yazdım. Umarım beğenirsiniz.

      Sil
  4. herşeu çok güzel ama Bilge'nin gülüşü bir başka güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deli hatunum sen de çok güzelsin canım benim

      Sil
  5. çok güzel bir gezi olmuş ..resimlerinizi çok beğendim..kızınızada maşallah diyorum çok tatlı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil Hanım teşekkür ederim çok zarifsiniz.

      Sil
  6. Ihlara ve göreme çok güzeldir.Hatta ıhlara aksarayınbir ilçesi ve aksaray benim memleketim olduğundan ıhlarayı daha çok severim.O uzun merdivenleri indinizmi bende gitmeyeli çok seneler oldu ama .bilgede çok tatlı yine maaşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya Ihlara'yı Nevşehir'in zannediyordum ne iyi oldu söylediğin. Çok zamanımız yoktu kısa bir gezinti oldu ama çok şanslısınız çok güzel yerler

      Sil

Yorum Gönder