YENİ KOLYE

Aslında farklı bir şeyler deneyecektim ama çıka çıka bu çıktı. Sanırım ilham bu aralar tatilde, ayaklarını güneyde bir yerlerde denize sokuyor olmalı:))
Soğuk kış günlerinde yazın şikayet etmeyeceğim dedim. Şikayet etmemeye çalışıyorum ama havadan olsa gerek zaman iyice yavaşladı. Yavaş kitap okuyorum bu aralar. "Çavdar Tarlasında Çocuklar" bir haftadır elimde, bir türlü bitmedi. Film izlerken uyuya kalıyorum. En büyük keyfim evin iki ucundaki pencereleri açıp arasında uyuya kalmak:))
Tembelliği seviyorum sevmesine ama böylesi salt tembellik, beni rahatsız ediyor.
Bilge bugün çok mutlu, Antalya'dan kuzeni geldi. Yurt dışına çıkacak vize işlemleri için geldi. Bilge dibinden ayrılmıyor.
Neyse ben tembelliğe devam edeyim...

Yorumlar

  1. Tembellik sevilmez mi :D Balık burcu bana sor :D
    ben kitap okuma modundan tamamen çıktım.

    YanıtlaSil
  2. Hadi hadi kalk uyuma...Bak blogda ne var?

    YanıtlaSil
  3. tembellik azıcık ihtiyacım var sanki ;) öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya bazen gerekli ama fazlası bana iyi gelmiyor.

      Sil

Yorum Gönder