BİLGE' NİN KİTAPLARI

 Kitap almaya gittiğimiz zaman Bilge kendi seçiyor kitaplarını. Genelde daha büyük yaş grubu kitaplarını seçiyor. Ben "buna zaman var" desem de kara gözlerini kocaman açıp "nolllur" yapıyor. Tabi ben de dayanamıyorum:))
"Ağaçlar Ülkesine Yolculuk" da 9 yaş grubu için, ama kitabı elime alıp içindeki resimlere bakınca Bilge'ye hak verdim, gerçekten çok güzel. "Ormanın derinliklerine doğru yolculuğa çıkan bir çocuğun ağaçlarla tanışıp dost olmasının hikayesi"  biz çok sevdik kitabı, keyifle okuduk.
"Mırnâme" yine Bilge'nin seçimi. "Büyüklere Kedi Şiirleri" olması hiç önemli değil, resimler ve şiirler öyle güzel ki. Mesela;
SİYAH-BEYAZ MARSIK
Tanrı
Binlerce renk vermiş,
Bütün hayvanlara.

Ama nedense,
İki renkle bitirmiş benim işimi.
Belki boyası bitmişti paletinde
Belki de,
Soyut bir kedi olsun istemişti,
Yaptığı.
Ne olursa olsun,
İşte o günden beri,
Hem karanlık bir gece
Hem de o geceden çıkan
Beyaz bir güvercinim ben.

Son kitabımız."Hezarfen'in izinde...Gökyüzünde" En büyük hayali uçmak olan Onat'ın hikayesi, üstelik Hezarfen Ahmet Çelebi ve Vecihi Hürkuş' a da selam etmeyi unutmuyor.
Bu aralar uyku öncesi, biz kimi zaman bir ormanda, kimi zaman gökyüzünde, yanında pisi bir kediyle geziyoruz.

Yorumlar

  1. Mırname çok hoşuma gitti. Zaten kedileri severim. Ee şiirleri de severim.
    Benim acilen bir kitapçıya uğramam lazım artık!
    Bilge'yi yapmış olduğu seçimlerden dolayı kutladığımı ona söyler misin?
    Kitap sevgisi hiiiç bitmesin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep söylerim tabi, amin ben de hep bunun için dua ediyorum

      Sil

Yorum Gönder