Biraz kitap, biraz müzikal

 "Çok Şekerli Ölüm" Ayşe Erbulak' ait. Hafiye Karılar serisinden.Aynı serinin "Limonî Ölüm" ü merakla bekletecek olan kitabı dost tavsiyesi olarak okudum. Polisiye severim. Çok daha iyi polisiyeler okudum ama bu kitabın tadı başka. Çok keyif aldım, hemen de bitti zaten. Dediğim gibi ikinci kitabı merakla bekliyorum. . Okurken sonunu tahmin edemedim, bu yüzden polisiye meraklılarına tavsiye ederim. "
"Fantasia" ilk olarak 1940' da Walt Disney tarafından yapılmış bir baş yapıt. Bilge'yle geçenlerde almıştık ve neredeyse her akşam izliyoruz. Harika bir müzikal. Cd' nin arka kapağından aktarayım" yenilenen görüntü ve ses kalitesiyle her yaştan izleyicisine, şimdiye kadar hiç yaşamadıkları bir eğlence sunuyor (kesinlikle haklılar)... Müziğin hayat buluşuna şahit olun, görüntülerin şarkılarla uyumunu izleyin ve Fantasia coşkusunu tekrar tekrar yaşayın"...
Çocuğunuzla çizgilerin büyülü dünyasında, muhteşem müziklerle gezebileceğiniz harika bir müzikal, tavsiye ederim.
Bu kadar tavsiyeden sonra, ben kaçayım:))

Yorumlar