OKULLU OLDUK

 Sabaha kadar ben bir oyana bir buyana dolandım, Bilge horul horul uyudu. Sanki okula ben gideceğim.
Erkenden  "yaşasın" diyerek uyandı. Kahvaltısını etti, formasını giydi,saçlarını tarattı.
 Okula geldiğimizde anaokulundan arkadaşlarını buldu. Üstelik aynı sınıfa düştüler.
Bugün öğlene kadar bırakmadılar bizi. Bir hafta  böyle olacakmış., sonrası birden altıya kadarmış. Zil çalınca teneffüste bahçede kovalamaca oynadılar, zilin sesiyle hepsi doğruca sınıflarına gittiler.Sınıfları yirmi kişilik bugün on beş çocuk vardı. Çıkışta keyfi yerindeydi, tuvaletlere çok takıldığımı bildiği için "merak etme kendi başıma tuvalete gittim, zor olmadı" dedi.
Yine arkadaşlarını eve çağırmaya kalktı, ben olmaz dedim diye bana surat etti ama sonra barıştık.
Öğlenci olduğuna sevindim, çıkışta akşamın körü olacağı için kimseyi takamaz peşimize. Ne kadar kötüyüm değil mi:)) Ama geçen seneden başıma gelenleri bildiğim için bu sene daha temkinli olacağım, kimse kusura bakmasın.  Bu arada çocukları görseniz  deliye dönersiniz. Bütün sınıflar karma, yani bir sınıfta 2005'li 2006' lı ve 2007' liler var. O kadar küçük çocuklar var ki, içler acısı. Bu çocuklar nasıl öğrenecek, nasıl uyum sağlayacak bilemiyorum. Allah onlara da öğretmenlere de yardım etsin.

Yorumlar

  1. bilge'ciğime şimdiden okul hayatında başarılar diliyorum . pozlarına hayran kaldım okul önlüğü de çok yakışmış . öptüm sizi

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun :) küçük hanım'a,benim de yiğenim var,2007 nasıl yapacak bilmiyorum doğrusu,,herşeyin hayırlı bakalım,iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı teşekkürler hepsi için hayırlı olsun, umarım iyi olur

      Sil
  3. Oyyy canım yaaa... Sanki elimizde büyüdü Bilgecik... Büyüdü de okula başladı... Hayırlı olsun, Allah yolunu açık etsin, başarılarla doldursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu Abla nasıl duygulandım anlatamam, büyüdü ya büyüdü de okula başladı zaman ne çabuk geçiyor amin diyorum bütün çocuklarımız için

      Sil
  4. güzzeeel, huzurlu ve mutlu bir okul hayatı olsun bilgeciğimizin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deli Hatunum güzel dileklerin için sağol canım, o kadar sıkıntının arasında bizi düşünmüşsün ya çok teşekkür ediyorum

      Sil
  5. hayırlı olsun, başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. maşallah bilgeye.umarım güzel bir eğitim öğretim yılı olur sizler için ve tüm çocuklar için.bu keşmekeş nasıl çözülecek bilemiyorum kızımın okula gitmesine birkaç yıl var ama hayırlısı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimah çok şanslısınız umarım sizin zamanınıza kadar her şey yoluna girmiş olur ama bu memlekette ne zaman ne olacağı belli olmuyor, umarım her şey iyi olur

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Dün fırsat bulup yazamadım.

    Önce Bilge' yi; dünyaya ait olma ve büyüme yolunda attığı bu önemli adım için tebrik ederim. Dilerim kısa zamanda buraya yazı ve yorum yazacak hale gelir o da ! Onun cevaplarını okumayı hem çok isterim hem de sanırım herkes için ilginç olur.

    Sonra da sizi kutlarım. Ebeveynlik kariyerinizde özel bir dönemeci dönmüş oldunuz siz de!

    Dilerim, Bilge, üstün insanlık değerlerini el üstünde tutan, kendine, ailesine, çevresine, vatanına ve dünyaya yararlı işler yapan bir insan olma yolculuğunu izler olurum ben de buradan!

    En içten tebriklerim ve sevgilerimle,



    NOT: Yazım hatası gördüğüm için ilk mesajı sildim buradan tekrarlıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nurdan güzel sözlerinin ve dileklerinin her biri için gönülden teşekkürler, çok kibarsınız

      Sil
  9. oh cok sevındım gule oynaya okula gıtmesıne arkadaslarını bulmasına:)) hep boyle gecsın guzel gunlerııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili kokoss; her seferinde ben Bilge'den daha çok endişeleniyorum ve heyecanlanıyorum sanırım:))

      Sil
  10. Okula bu ilk adım güzel başlamış inşallah devamı da hep böyle olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natali aminnnn diyorum hemde en kocamanından, sağol canım

      Sil
  11. Hayırlı uğurlu başarılı bir öğretim yılı diliyorum Bilgeye ve bütün çocuklarımıza. En çok okuttuğum ve en sevdiğim 1.Sınıfları özledim. Keşke yine bir sınıfta olsam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan Abla sağolasın, keşke sen birinci sınıfları okutsaydın Bilge'de öğrencin olsaydı ne güzel olurdu

      Sil
  12. Hayırlı uğurlu olsun Sevda.Bilge'ye başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  13. okul hayatında Bilge'ye başarılar dilerim.Benimde yeğenim 60 aylık ama buyıl okula başladı.Bizde çok tedirginiz bakalım n'olacak?.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah yardımcıları olsun, çok zor bir yıl olacak

      Sil

Yorum Gönder