YENİ KOLYE

Dün Bilge'yi okula bıraktıktan sonra ofiste bir aşağı bir yukarı dolanıp durdum. Ne çok alışmışım elimi neye atsam yanımda biten Bilge'ye. Biraz ofis işleriyle uğraştım, sonra bu kolyeyi yaptım. Kız kardeşimle telefonda konuşurken "dayanamıyorum ben okula gidiyorum, pencereden falan görürüm, belki teneffüste yakalarım"dedim. Tabi o güldü halime. Bir saat vardı okulun bitmesine, düştüm yola. Okula yaklaştıkça, annelerinin elinden tutmuş evlerine gidiyorlar. İyice hızlandım, bir taraftan da kızıyorum "niye erken bıraktılar ki" diye söyleniyorum. Girdim okula, sınıfın kapısı kapalı, çıktım dışarıya beklemeye başladım. Okul saatlerinin bu kadar uzun olması yüzünden çocukların çoğu huzursuz olmuş, o yüzden aileler erken almış çocukları. Bizim sınıfta problem olmamış, Bilge'yi aldım, güle oynaya eve geldik. Bu hafta bir saat erken alma kararı almışlar, haftaya allah kerim:(

Yorumlar

  1. bilge hayatından memnun ya önemli olan bu, kolye çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblesse çok şikayet ettim değil mi:)) Ama siz anlıyorsunuz beni biliyorum. Kolyeyi beğenmeniz ne güzel benim de içime sindi.

      Sil
  2. Bilge'ye keyifli okul günleri! Kolye de pek cici olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begonvilli ev, teşekkür ederim iyi dileğiniz için tabi kolyeyi beğendiğiniz içinde:))

      Sil
  3. Bilgecim hep gülüyor maşallah !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesim ağlayınca çok çirkin bir kız olduğuna inandırdık babasıyla:))

      Sil
  4. hoş ve değişik olmuş :)

    http://trendydolap.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder