Oyalanmalık

 Bayramda evde olmayacağım diye dip köşe "bayram temizliği" denilen hadiseye hiç el atmıyorum. O işle annem meşgul, evini paklıyor bir güzelce, biz gideceğiz diye:)) Bana da rahat rahat iplerle, pullarla oynamak kalıyor.Bu kolyeler uyduruk. Eminim birileri yapmıştır, hem de daha güzel yapmışlardır. Ben de bir taraftan Hürrem' e bakıp bir taraftan bunları ördüm.
 Evet çok kolay örülüyor
 Bir de kırmızı yapmıştım ama galiba onu kitabımın arasında unutmuşum.
 Gelelim asıl yaptığım işe. Bu aynayı süslemeye başladım. Bu ahşaba  çektirdiğim eziyetin hesabını nasıl vereceğim öteki tarafta bilmiyorum. Önce ebru teknesine attım, tabi ki boyayı almadı. Sonra kırmızı akrilikle boyayıp attım, yine yemedi. Durur muyum, kırmızıya gıcık olup, üstüne sprey boya ile gri geçtim. Şimdide polimer kille süslüyorum, daha bitmedi zavallının çilesi, bitince tamamını görüntülerim.

Bu mumluğu da alalı epeyce olmuştu, geçen gün Bilge'yle evde otururken elektrikler gitti. Hadi bu mumları yakalım dedi kızçem, pek güzelmiş, elektrik gelince bile açmadık, romantizmin dibine vurup birbirimize masal anlattık:)))

Yorumlar

  1. Yalnız, şu ahşaba eziyetler konusuna bi güldüm, bi güldüm sorma gitsin ;-)) Bu ne kaa güzel bi anlatımmm;-)
    Tümü içinse ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ecehan'na katılıyorum. Mumluk harikaymış.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder