SAVAŞA HAYIR !


Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Asortik krep, tatsız hiçbir şeyi buradan paylaşmayı sevmiyorum. istiyorum ki burası gül bahçesi olsun. Biliyorum gerçekçi değil yaptığım ama bıçak kemiğe dayanınca tepkisiz kalamıyorum.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Nesim gülümseyeceğimiz günler olsun hep.

      Sil
  3. Bir ülke toprağına, birlik ve bütünlüğüne, bağımsızlığına göz dikilirse savaşır. Dış güçler kendi menfaatleri için ülkeyi savaşa sürüklemek istiyorlar diye savaşa dahil olmak korkunç bir durum.Onların süper devlet olup dünyayı sömürmeleri planlarının parçası olmayı asla tasvip etmiyoruz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begonvilli ev, kesinlikle katılıyorum yazdıklarına. Hepimiz bu memleketin evlatlarıyız, elbette bağımsızlığımıza göz dikilirse gerekeni yaparız. Ama bu kavga bizim kavgamız değil, buna kesinlikle inanmıyorum.

      Sil

Yorum Gönder