Haftayı Bitirirken

Kendime bu güzel kolyeyi yaptım. Aslında uzun olarak kullanıyorum ama öyle fotoğraflayamadım:)) Bir boncuk dizdim ipe. Bir sıra kum boncuk ve bu kum boncuklardan yapraklar yaptım iğneyle. Bu yaprakları metal zincire tutturdum. Kısa da kullanılabiliyor, uzunda. Ben çok sevdim kendisini yakında başka renklerden de yanına kardeşler yapacağım:))
Bir hafta daha bitti.Aslında bugün sinemaya gidecektim ama dip boyamın geldiğini görünce istemeye istemeye  kuaföre gideceğim. Sinemayı haftaya erteledim. Bilge bu sabah japon balığı gibi uyandı. Burnu tıkanınca, göz akıntısı olmuş. Güzelce temizleyip, göz damlası yaptım. Okula giderken biraz daha iyiceydi.
Normalde bu sabah evi derleyip toplamam gerekiyordu ama hiç içimden gelmedi, oturup örgü ördüm. Akşama Allah kerim. Hafta sonu için tam plan yapacaktım, Bilge'nin arkadaşını "geç doğum günü kutlaması" varmış, oraya davetliymişiz. Bu sebepten plan program yok, biraz el ense yapalım hem iyi gelir belki bünyeye.
Bu arda İmza :Kızın' ı unutmayın, ilginizi desteğinizi esirgemeyin lütfen der, ben kaçarım. Güzel hafta sonları...

Yorumlar

  1. Renkleri ve tasarımı pek hoş. Ellerine sağlık.
    Bilge'ye de çok geçmiş olsun.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan, teşekkür ederim, beğenmen ne güzel.

      Sil
  2. Sonbahar geldiği belli kolyenden, ellerine sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder