Haftayı Bitirirken

 Bu haftayı da bitirirken, neler yapmışım diye şöyle bir baktım. Bu kolyeyi tamamladım.
 Dün yılbaşı hediyeleşmesi etkinliğinde sevgili Handan' ın bana yolladığı birbirinden güzel hediyelerden biri olan bu güzel filmi izledim.
 D&R 'ın internet sitesinde indirime giren "Life belgesel"i ne zamandır aklımdaydı. Bu haftayı bu belgesel doldurdu diyebilirim.
 Belgesel meraklılarına kesinlikle tavsiye ederim, Bilge film izlemek yerine bu belgeselleri seyretmeyi tercih ediyor bu aralar. 4 dvd var içinde.
 "Her güne bir film" etkinliğim kapsamında Hayao Miyazaki' nin iki filmi sığdı bu haftaya. İlki "Ruhların Kaçışı"
İkincisi " Rüzgarlı Vadi" geriye iki filmi kaldı, Miyazaki' nin dünyası ayrı bir dünya benim için.
Bu haftanın bilançosuna Bilge'nin öğrendiği "i" harfini de koyunca (e,l, a, t)  beş harf yaptı, pek sevinçli. İçinde "elle, atla, lale, ela...." falan filan  yazan her şeyi  okuyor. Hala ödevlerinin çokluğundan şikayet etmeye devam ediyor:))
Bu haftanın en bomba haberi İmza:Kızın 3. haftasında 4. basımını yaptı. Her gün güzel haberler geliyor. Pek mutlu, pek gururluyum. Hala okumadıysanız çok şey kaybediyorsunuz, benden söylemesi diyerek, güzel bir hafta sonu diliyorum.

Yorumlar

  1. Ben de kitabıma başlayacağım bu gece :)

    YanıtlaSil
  2. EN bomba haber bendeydi Tülinciğime anlattım ki İmza:Kızın la ilgili bence de kaçırmasınlar, 2. basıma yetişmişim ki şanslı sayıyorum kendimi ama en çok okunanlar listesinde olması hele ki güzel bir amaca hizmet etmesi mutluluk verici...
    Bilgeciğim ne güzel birinci yarıyıl gelmeden sular seller gibi okuyacak, senin gibi kitapsever olacağı da izlediği yoldan belli, yolu hep açık ve aydınlık olsun... Ödevlere isyan etmekte haklı, en zor seneleri zaten bir de onca ödevle başetmek zorunda kalıyorlar, güya eve ödev yok. Yine de şanslısınız kız çocuğu benim yeğenim geçen yıl öyle canından bezdiki halen kendini toplayamıyor, bir de onların okulunda aile ödevleri veriliyordu ki baba da karışınca işin içine bir de oğlan çocuğu herkes geriliyordu:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder