Çok eğlendik:))

 Meraklı Minik Dergisi' nin bu ay ki sayısında gördük kar küresini. Bilge zaten çok sever kar kürelerini. Malzeme listesini gözden geçirdik. Eksikleri kafama kazıdı. "Akşama yapıyoruz, o na göre hiç bir şeyi unutma" dedi. Ne demek niye unutayım ki (!!!!!!!!)
 Malzemeler şöyle; uygun bir kavanoz, içine koyacak oyuncak, ışıltılı sim, gliserin, yapıştırıcı ve su.
Kavanozun kapağına istediğimiz objeleri yapıştırıyoruz. Bilge bir numaralı arkadaşının verdiği uğur böceğini, çikolatadan çıkan köpekçiği ve geçen yaz deniz kenarında bulduğu deniz minaresini koydu. Kavanozun içini bir miktar boşluk kalacak şekilde suyla  dolduruyoruz. Yarım kaşık sim ekliyoruz ( biz abartmışız ama ziyanı yok) İki çay kaşığı da gliserin ekliyoruz. Kapağı kapatıyoruz. Harika bir şey çıkıyor ortaya:))
 Önceki gün bana sitem etmişti, "kitap almaya gitmiyoruz" diye. Netten sipariş ediyorum bu aralar alacağım kitapları:(( Dün YKY' ye uğradım. Feridun Oral' ın öykülerine ve özellikle çizimlerine bayıldığını bildiğim için iki kitabını aldım. Bir de güzel hediye paketlerine sardılar. Akşam okul dönüşü özenle açtı paketleri.
 İkisi de çok güzel kitaplar. Akşam iki kez okudum. En çok "Kirpi ile Kestane" ye bayıldım. Kestane ağacının altında uyuklayan kirpinin sırtına  düşen kestaneyle dikenleri birbirlerine dolanıyor. Neredeyse ormandaki tüm hayvanlardan yardım istiyorlar ama herkes çok meşgul olduğu için yardım etmiyor.Sonunda birbirlerinden kurtulma hikayeleri çok komik.
 "Küçük Fare Bidi" de yine keyifli bir öyküydü. Bir çiftlikte yaşayan küçük fare Bidi' nin en büyük hayali bir kaplan terbiye etmek. Kasabaya gelen sirkin kaplanı kafesten kaçınca iş Bidi' ye kalıyor...
Bilge'ye gelince dün gece daha rahat uyudu. Dün aşı olmuşlar, onun nazını saymazsak gayet iyiydi. Bu sabah mutfağı alt üst ettiğini ama uygun kavanoz bulamadığını, o vakit (!!!! bayılıyorum  bu lafa) akşama kavanoz almamı buyurdu:)))

Yorumlar

  1. Biz de geçen sene yapmıştık, gerçi simimiz çok ince, gliserinimiz pek bol olmuştu ama yine de eğlenmiştik :)Sizinki pek güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil
  2. Kar küresi çok güzel olmuş, bende yapayım bundan çocuklarla bari..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülçin bence de yapın ve bittiğinde yüz ifadelerine iyi bak, çok mutlu oluyorlar

      Sil
  3. KAVANOZUMU, İÇİNE KOYACAĞIM OYUNCAKLARI KAPIP GELİYORUM. GERİSİ SİZE KALMIŞ.

    YanıtlaSil
  4. Kar kürelerini oldum olası pek sevmişimdir. Kendime yapsam mı acaba :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder