Günler geçiyor...

 Günler birbirini kovalıyor. Tatil kelimesinin tam anlamıyla tadını çıkartıyoruz. Genelde evdeyiz. Bilge kendi başına yeni bir kar küresi daha yaptı.
 Tomurcuk vaziyette aldığım sümbülü sulama işi kendisinindi. Emeğini karşılıksız bırakmayan sümbül güzel çiçekleri ve mis gibi kokusuyla evimizi şenlendirdi.
 Suda bekletmek suretiyle köklendirdiğimiz minnak benjamin ufak ufak büyüyor.
 Dalından koparıp diktiğim bu çiçeğin güneş gördükçe kızaran yapraklarına bayılıyoruz. Arkadaki güneş görmeyen aynı çiçek çok soluk duruyor.Aynı kökten olduklarına şaşıyor insan.
 Çim kızımız Rapunzel olma hevesinde, saçları uzadı da uzadı:))
 Bu kitapları okudum,
 Bunu okuyorum, biraz yavaş gidiyor
 Bu tek parmaklı eldivenleri bitirdim, henüz süslemedim.
Eldivenlerin altında görünen sehpa örtüsünü tamamlayıp, aynısından masaya da yapıyorum. İpleri çektikten sonra, başka bir iple kıvırıp aralarına ahşap boncuk koyuyorum. Kenarına da güpür diktim.
Bu arada mütemadiyen çizgi film ve animasyon izliyorum. Arka arkaya sıralayınca ne çok şey yapmış gibi görünüyorum değil mi:)) Güzel geçiyor tatil, umarım sizinki de güzel geçiyordur.

Yorumlar

Yorum Gönder