Hafta Sonu

 Bilge' yle hafta sonunu baş başa geçirdik. Koca şehir dışındaydı. Cumartesi günü kursa gitmeden alışverişin dibine vurduk. Bu sebepten pazar gününü, burnumuzu bile çıkartmadan evde geçirdik. Ben kendimi "Kitap Hırsızı" na, Bilge çizgi filme vurdu. Arada ben ıkım sıkım evi toparladım, Bilge' de ödevlerini yaptı.
Bu sabah Koca geldi, Bilge'ye uzaktan kumandalı kepçe almış:))) Aslında kendine aldığından çok eminim ama Bilge fark etmedi bu acı gerçeği:))"Kepçe bey" koydu adını, sabahtan beri onunla oynuyorlar:)) ben de bugün artık ayıp olmasın diye ofise geldim, iş güç birikmiş, tüm gün anca bitiririm, güzel bir hafta diliyorum hepimize...

Yorumlar

  1. bu fotoğrafta bilgenın boyu uzamış gözüküyor maşallah tatlı bilge

    YanıtlaSil
  2. Nesim haklısın bu ara boy attı:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder